وقتی کاپیتان در اردوی دوم هم نیست

کروش نکونام را از تیم ملی اخراج می‌کند؟

درحالی که کارلوس کروش این روزها از نبودن تیم کامل بازیکنانش در اردوهای تیم ملی دلخور است ، اتفاقات برای تیم ملی روی روال پیش نمی رود.
کد خبر: ۶۶۹۳۷۹
کروش نکونام را از تیم ملی اخراج می‌کند؟

سایت جام جم ورزشی - «جواد نکونام ، کاپیتان تیم ملی به احتمال زیاد دومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی را هم از دست می دهد.» این خبری است که مهدی محمد نبی ، دبیرکل فدراسیون فوتبال مطرح می کند و می گوید:« مدیران باشگاه الکویت موافق همکاری با ما بودند اما قرار شد آنها برای حضور آقا جواد در اردوها با مربی تیم شان صحبت کنند. بعد از اینکه با مربی شان مذاکره کردند دیگر هیچ پاسخی به ما نداده اند.»

این یعنی احتمال عدم حضور نکونام در اردوی تیم ملی. نکونام شاید دیگر چاره ای ندارد غیر از فسخ قرارداد و پرداخت جریمه به تیم کویتی.

شنیده شده نکونام در روزهایی که باید به اردوی آفریقا می‌رفته در یک بازی بی دلیل اخراج شده و مدیران تیم الکویت تصورشان این بوده که او به دلیل حضور در اردوی تیم ملی از عمد اخراج شده و حالا آنها به نکونام اجازه ترک تمرینات را نداده‌اند. به نظر می رسد آنها می‌خواهند نکونام تمرینات را ترک کند تا حسابی اخراج او را جبران کنند.

سوالی که اینجا پیش می‌آید این است که کروش قصد دارد با نکونام هم مانند بازیکنان سپاهان برخورد کند یا عدالت در موقعیت‌های مختلف تعبیرهای متفاوتی دارد و کروش به دلیل نیاز به کاپیتان تیم ملی از خیر نظم و انضباط می‌گذرد؟ (بانک ورزش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها