اعضای احتمالی هیات مدیره مشخص شدند

تهیه کننده فیلم آدمکش اسپانسر جدید پرسپولیس

حمید استیلی، علی‌اکبر طاهری، محمد پوستی، علی پروین و علی اصغر مونسان گزینه‌های احتمالی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هستند و از علیرضا رحیمی به عنوان گزینه مدیرعاملی این باشگاه یاد می‌شود.
کد خبر: ۶۶۷۵۵۶
تهیه کننده فیلم آدمکش اسپانسر جدید پرسپولیس

به دنبال برگزاری جلسات متعدد برای انتخاب اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از حمید استیلی، علی پروین،محمد پوستی و علی‌اکبر طاهری (مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان) و علی اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان گزینه‌های احتمالی این باشگاه نام برده می‌شوند.

همچنین علیرضا رحیمی، مدیرعامل سابق سپاهان گزینه اول مدیرعاملی پرسپولیس است.

به احتمال زیاد هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شامل هفت نفر خواهند بود و وزارت ورزش و جوانان در نظر دارد سه نفر دیگر را به این ترکیب اضافه کند که یکی از این سه نفر حقوقدان است و یک نفر دیگر نیز گفته می‌شود از مدیران غیر ورزشی هستند.

امیر رضا خادم، مامور رسیدگی به واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد که تا دوشنبه تکلیف هیات مدیره و اسپانسر جدید باشگاه پرسپولیس مشخص می‌شود که قرار است تا پایان وقت اداری امروز (یکشنبه) اسامی هیات مدیره جدید از طریق وزارت ورزش و جوانان اعلام شود و چنانچه توافق نهایی با اسپانسر جدید صورت بگیرد طی امروز و فردا حامی مالی جدید پرسپولیس در سال 93 مشخص می‌شود.

در حال حاضر با سه شرکت برای حمایت از باشگاه پرسپولیس مذاکرات در حال انجام است و قرار است با حضور نماینده سازمان خصوصی سازی در محل وزارت ورزش و جوانان قرارداد نهایی به ثبت برسد.

به احتمال فراوان شرکت هولدینگی که متعلق به پوستی و شرکایش است، اسپانسر جدید پرسپولیس در سال 93 خواهد بود.

محمد پوستی پیش از این تهیه کنندگی فیلم آدمکش را برعهده داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها