برخی باشگاه‌ها، تخلف میلیاردی داشتند

شکست سازمان لیگ در کاهش هزینه‌ها

اظهار نظر عجیب مدیرعامل باشگاه مس کرمان

هزینه 15 میلیارد تومانی برای سقوط

مدیرعامل مس کرمان در اظهار نظری عجیب مدعی شد که این باشگاه در طول فصل گذشته رقمی زیر 15 میلیارد تومان هزینه کرده است!
کد خبر: ۶۶۶۷۹۹
هزینه 15 میلیارد تومانی برای سقوط

علی اکبر ایرانمنش مدیرعامل باشگاه مس کرمان در گفت و گو با خبرنگار جام جم ورزشی ضمن رد اظهار نظر مدیرعامل باشگاه استقلال تهران مبنی بر اینکه مس 30 میلیارد تومان برای قرارداد مربیان وبازیکنان خود هزینه کرده است، اظهار داشت: باشگاه مس کرمان هرگز چنین هزینه هایی را نداشته و در مجموع هزینه های این باشگاه رقمی پائین تر از 15 میلیارد تومان است!
ایرانمنش در شرایطی این ادعا را مطرح می کند که هفته گذشته علی فتح الله زاده خویی در گفت و گویی با برنامه تلویزیونی 90 مدعی شد که مس کرمان نزدیک به 30 میلیارد تومان هزینه کرده است.
ایرانمنش در ادامه گفت و گوی خود خاطرنشان کرد: در طول چند روز گذشته راجع به میزان هزینه های مس کرمان اغراق شده است در صورتی که اسناد و مدارک چیز دیگری را نشان می دهد. بنده اجازه انتشار لیست هزینه های باشگاه را ندارم اما فقط همین را می گویم که در باشگاه مس تنها یک بازیکن است که بالای یک میلیارد تومان قرارداد داشته است.
ایرانمنش در صحبت های خود اشاره ای به نام این بازیکن نکرد اما ناگفته پیداست که منظور او از بازیکن میلیاردی، همان ادینهو برزیلی است.
آیا باشگاه مس قصد انتشار ریز قرارداد بازیکنان خود را دارد؟
مدیرعامل مس در پاسخ به این پرسش می گوید: بنده در باشگاه کاره ای نیستم، باید مدیران مس اجازه دهند. در صورتی که آنها بخواهند ما هم حاضر هستیم لیست هزینه های خود را اعلام کنیم تا مشخص شود که مس 30 میلیارد تومان به بازیکنان و مربیان خود پرداخت نکرده است.
لازم به یادآوری است در پایان لیگ سیزدهم، مس کرمان به لیگ دسته اول سقوط کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها