اسکولاری و دل بوسکه به دنبال رکوردی که یک ایتالیایی 76 سال پیش به‌جا گذاشت

مغزهای متفکر روی نیمکت‌های داغ برزیل

سرمربی تیم ملی برزیل 8 بازیکن این کشور برای حضور در جام جهانی را معرفی کرد.
کد خبر: ۶۶۶۷۲۸
8 بازیکن برزیل برای جام جهانی مشخص شدند

برزیل میزبان بیستمین دوره جام جهانی در اولین دیدار خود برابر کرواسی قرار خواهد گرفت.

لوئیز فیلیپه اسکولاری سرمربی برزیل روز گذشته پس از یک کنفرانس درباره روانشناسی و ورزش در دانشگاه سائوپائولو درباره مسائل مختلفی با خبرنگاران برزیلی به صحبت پرداخت.

اسکولاری درباره فهرست 23 بازیکن این تیم برای حضور در جام جهانی گفت: فهرست بازیکنان برزیل برای جام جهانی چیز پنهانی نیست که به همسرم هم نگفته باشم. من تقریبا بازیکنانی که قرار است در جام جهانی پیراهن برزیل را بر تن کنند شناسایی کردم. بازیکنانی که برای جام جهانی دعوت کردم همان بازیکنانی هستند که خیلی‌ها از آن اطلاع دارند. فکر نمی‌کنم هیچ شگفتی درباره بازیکنان دعوت شده برای جام جهانی وجود داشته باشد. اگر هر کدام از شما خبرنگاران فهرست 23 بازیکن برزیل در جام جهانی را بنویسید، قطعا 22 بازیکن آن درست خواهد بود.

سرمربی تیم ملی برزیل در ادامه 8 بازیکن این کشور برای جام جهانی را معرفی کرد و گفت: ژولیو سزار، داوید لوئیز، ویلیان، اسکار، رامیرز، پائولینیو، فرد و نیمار بازیکنانی هستند که قطعا در لیست من حضور دارند و به آن‌ها اطلاع دادم. به این خاطر که چهار بازیکن من برای جام جهانی از تیم چلسی هستند، دوست دارم که آتلتیکو مادرید در بازی برگشت چلسی را شکست دهد تا بازیکنانم بیشتر استراحت کنم.

سرمربی تیم ملی برزیل در پایان درباره شرایط نیمار، ستاره تیمش گفت: نیمار با وجود اینکه سن کمی دارد اما از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است و می‌داند انتظارات زیادی از او برای جام جهانی وجود دارد. او در تیم بارسلونا در چند بازی اخیر نمایش خوبی نداشته اما بعید می‌دانم این نمایش تاثیری در شرایط نیمار برای جام جهانی داشته باشد. نیمار تاثیرگذارترین بازیکن من برای جام جهانی خواهد بود.

"فیل بزرگ" که در جام جهانی 2002 موفق شد همراه برزیل به قهرمانی در جام جهانی برسد امیدوار است بتواند این قهرمانی را تابستان سال جاری در خاک برزیل تکرار کند. برزیل یک بار در سال 1950 میزبانی جام جهانی را بر عهده داشت که با شکست برابر اروگوئه از رسیدن به قهرمانی باز ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها