ستاره بازنشسته چه می کند؟

بکام و خانواده در مسابقه هاکی/ تصاویر

کمپین فیسبوکی دعوت از نیمکت‌نشین شهرداری یاسوج به تیم ملی

فوتبالیست ایرانی جهانی شد

نیمکت نشین تیم شهرداری یاسوج با حرکت انتحاری خود یک شبه به ستاره شبکه‌های اجتماعی جهان تبدیل شد.
کد خبر: ۶۶۳۱۳۳
فوتبالیست ایرانی جهانی شد

سایت جام جم ورزشی - مجید نجاتی بازیکنی که در تیم شهرداری یاسوج بازی می کند اکنون به چهره ای کاملا جهانی تبدیل شده است. او یک شبه نام خود را بر سر زبان ها انداخت و اکنون اسباب خنده بسیاری از کاربران اینترنتی را فراهم کرده است. نجاتی همان پدیده ای است که وقتی می بیند دروازه تیمش در آستانه فروپاشی است، بیخیال گرم کردن می شود و با یک حرکت انتحاری توپ را از روی خط دروازه به زمین برمی گرداند!

کاری که حتی برای هم تیمی‌هایش هم قابل باور نیست. جالب اینجاست که مجید نجاتی بعد از پایان بازی با اعتماد به نفس خاصی مقابل دوربین های تلویزیونی می ایستد و می گوید: «این تنها کاری بود که می توانستم برای تیمم انجام دهم!» حالا نجاتی به ستاره شبکه های اجتماعی تبدیل شده. کسی که تا همین چند روز پیش حتی برای هواداران شهرداری یاسوج هم چندان شناخته شده نبود، حالا یک صفحه ویژه در فیس بوک دارد. صفحه ای از هواداران مجید نجاتی که خواهان حضور او در تیم ملی در جام جهانی 2014 هستند!

اما بازتاب حرکت دیدنی مجید نجاتی به همین جا ختم نمی شود. آوازه بازیکن ذخیره شهرداری یاسوج به آن طرف مرزها هم کشیده شده و سایت گازِتا دلا اسپورت به عنوان اولین رسانه بین المللی به این حرکت واکنش نشان داده است. این سایت ایتالیایی با تیتر «حرکت خارق العاده در ایران» اقدام بی تکرار مجید نجاتی را توصیف کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها