سیزدهمین شورای معاونان وزرارت ورزش و جوانان؛

تاکید بر شفاف سازی قراردادهای ورزشکاران در لیگ‌های حرفه‌ای

قراردادهای استقلال به وزارت ورزش و جوانان تحویل داده شد

خادم: تا 10 روز آینده تکلیف هیات مدیره پرسپولیس مشخص می‌شود

امیررضا خادم گفت: تا 10 روز آینده تکلیف هیات مدیره و وضعیت اسپانسر باشگاه پرسپولیس مشخص خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۲۸۷۰
خادم: تا 10 روز آینده تکلیف هیات مدیره پرسپولیس مشخص می‌شود

مسئول رسیدگی به واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درباره نشست مشترک وزارت اقتصاد و دارایی و وزارت ورزش و جوانان در رابطه با واگذاری این باشگاه‌ها اظهار کرد: امروز نشست بسیار خوبی با سازمان خصوصی سازی داشتیم و به جمع بندی رسیدیم. از بانی این نشست و سازمان خصوصی که قرار است در جهت اداره تیم، پیدا کردن اسپانسر برای فصل 93- 94، تعیین تکلیف وضعیت باشگاه و واگذاری که با ما همفکری و همکاری می‌کند تشکر دارم.

او ادامه داد: قرار است در یک کمیته‌ مشترک به نتایج خوبی برسیم و در جهت فراهم شدن شرایط برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حرکت کنیم. نشست امروز بسیار خوب بود و فکر می‌کنم در آینده نتایج آن را خواهیم دید.

مسئول رسیدگی به واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که این کمیته‌ مشترک شامل چه کسانی است؟ تاکید کرد: نمایندگانی از وزارت اقتصاد و وزارت ورزش و یکی، دو نهاد نظارتی در این نشست حضور خواهند داشت.

خادم در پاسخ به این پرسش که وضعیت هیات مدیره و اسپانسر پرسپولیس چه زمانی مشخص می‌شود؟ یادآور شد: رایزنی‌های جدی خواهیم داشت تا روند واگذاری باشگاه‌ها به مشکل بر نخورد و به تایید سازمان خصوصی سازی برسد. اگر مانند شب عید بد قول نشویم یک هفته‌ تا 10 روز آینده تکلیف باشگاه پرسپولیس از نظر هیات مدیره و تامین منابع مالی روشن خواهد شد.

او همچنین درباره وضعیت باشگاه استقلال گفت: روز گذشته قراردادهای استقلال از طرف حسابرسان مالی در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است. حسابرسان تا پایان این هفته‌ تکلیف وضعیت مالی باشگاه استقلال هم روشن می‌کنند. پس از آن هم درباره هیات مدیره و منابع مالی برای فصل آینده استقلال تصمیم می‌گیریم.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها