مجله ورزشی شیتاوا میکسیوزی ژاپن در تیتر هفته خود نگاهی به لیست بازیکنان دعوت شده اردوی تیم ملی والیبال ایران داشته است و از دیدگاه خود لیست نهایی اسلوبودان کوچ را اعلام نمود.
کد خبر: ۶۶۲۷۵۲
لیست نهایی تیم کواچ از دید مجله شیتاوا

به گزارش تحریریه ایروالی جام جم ورزشی،شیتاوا نوشت: تیم ملی ایران فصل جدیدی را با مربی جوان صربستانی آغاز می کند و هر چیزی ممکن است برای آینده این تیم رخ دهد.

ایران که با خولیو ولاسکو به عنوان یک پدیده در لیگ جهانی و جام بزرگ قهرمانان جهان خود را به اثبات رسانده است حال به دنبال تثبیت خود به عنوان یک قدرت برتر در دنیای والیبال روز جهان است. لیگ ایران به پایان رسیده و 40 بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شده است، همه چیز ممکن است ممکن است کواچ تا میتواند تحول ایجاد کند یا تیم ولاسکو را به عنوان لیست نهایی انتخاب کند. به نظر ما کواچ دیدگاه متفاوت تری دارد جوان گرا است اما با تجربه ها را فراموش نمی کند. کواچ در پروجا هم الکساندر آتاناسیویچ 22 ساله دارد هم گوران ویویچ 41 ساله. با توجه به سبک کواچ و فعالیت بازیکنان در سوپر لیگ ایران ممکن است در پست دفاع وسط بازیکنانی بیایند و بروند، ایران در این پست محمد موسوی، عادل غلامی، علیرضا جدیدی، آرمین تشکری و سعید مصطفی وند را دارد و علیرضا نادی کاپیتان اسبق ایران نیز می تواند یک گزینه باشد .

این بازیکنان دارای تجربه بالا هستند و کواچ بر روی آن ها حساب ویژه ای باز کرده است. در پست پشت خط زن نیز ایران شهرام محمودی، امیر غفور و رضا قرا را دارد که هر کدام ستاره ای کم سن و سال اما پر توانی هستند یعنی همان بازیکنانی که کواچ دوست دارد. در پست لیبرو ایران یکی از تیم های بدون یار است با خداحافظی فرهاد ظریف بهترین لیبرو جام بزگ قهرمانان جهان 2013، کواچ شاید یکی را از میان دعوت شده ها انتخاب کند. اما دیگر پستی که شاید تجدید نظر و تغییرات زیادی در آن دیده شود پست دریافت کننده قدرتی است، جایی که فرهاد قائمی بهترین سرویس زن قدرتی ایران و حمزه زرینی بهترین سرویس زن قدرتی آسیا در آن حضور دارد. دیگر بازیکنان این پست مجتبی میرزاجانپور، رحمان داوودی و علیرضا مباشری هستند. شاید تنها پست بدون تغییر پست پاسور ایران باشد، سعید معروف باارزش ترین بازیکن آسیا در سال 2013 گزینه نهایی ولاسکو بود و بعید است کواچ بازیکن دیگری را بر مستند این پست قرار دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عارف
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
۰
۰
حمزه با رحمان داوودی خیلی فرق فنی دارن
رحمان فوق العاده است و از حمزه خیلی بهتره

نیازمندی ها