کد خبر: ۶۶۲۱۷۸
فولام و دژاگه به ماندن در لیگ برتر امیدوارتر شدند

فولام در دیداری خانگی به پیروزی ارزشمندی دست یافت تا به ماندن در لیگ برتر امیدوار شود.

هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس با انجام شش دیدار آغاز شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال فولام که اشکان دژاگه ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد در ورزشگاه خانگی خود میزبان نوریچ سیتی بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود فولام به پایان رسید.

اشکان دژاگه در این دیدار در ترکیب ثابت تیمش قرار نداشت و روی نیمکت ذخیره‌ها بود. وی در دقیقه 58 وارد زمین شد و 32 دقیقه برای تیمش بازی کرد.

فولام با این برد 30 امتیازی شد و هرچند که در همان مکان هجدهم و منطقه سقوط باقی ماند اما امیدوار به پیروزی در دیدارهای هفته‌های پایانی و فرار از سقوط شد.

نوریچ نیز در امتیاز 32 و رده هفدهم باقی ماند.

در دیدار حساس دیگر تیم فوتبال تاتنهام میهمان وست‌برومویچ بود که این مسابقه با نتیجه تساوی 3 بر 3 خاتمه یافت.

ویدرا در دقیقه 1، برانت 4 و سسنیون 31 برای میزبان در این مسابقه گلزنی کردند و اولسون در دقیقه 34 (گل به خودی) و کین در دقیقه 70 برای تاتنهام گلزنی کردند و در حالی که بازی رو به پایان بود اریکسن در دقیقه 90 برای جوجه خروس‌ها گلزنی کرد تا تاتنهام بازی 3 بر صفر باخته را با تساوی 3 بر 3 عوض کنند.

تاتنهام با این تساوی به امتیاز 60 رسید و در صورت پیروزی منچستر یونایتد در دیدار این هفته‌اش، جایگاه ششم خود را به شیاطین سرخ خواهد داد.

تابلوی نتایج

کریستال پالاس یک – آستون ویلا صفر

ساوت همپتون صفر – کاردیف یک

استوک سیتی یک – نیوکاسل صفر

ساندرلند صفر – اورتون یک

فولام یک – نوریچ صفر

وست برومویچ 3 – تاتنهام 3

در ادامه این رقابت‌ها فردا دو دیدار برگزار می‌شود که لیورپول با منچستر سیتی دیدار می‌کند و چلسی به دیدار سوآنزی می رود./ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها