پیشنهاد عجیب کاپیتان پرسپولیس

بخواهید می توانم نورمحمدی را استقلالی کنم

درباره محمد نوری و آمار بسیار ضعیفش

جام جهانی برای کاپیتان پرسپولیس تمام شد

محمد نوری که یکی از مهره های محبوب کروش بود به تیم ملی دعوت نشد. او قطعا دیگر به تیم ملی دعوت نمی شود.
کد خبر: ۶۶۱۸۸۰
جام جهانی برای کاپیتان پرسپولیس تمام شد

سایت جام جم ورزشی - محمد نوری یکی از بازیکنانی بود که در بیشتر یا تمام اردوهای تیم ملی در مسابقات مقدماتی حضور داشت و با اینکه خیلی کم بازی می کرد اما همواره به اردوها دعوت می شد و جزو آلترناتیوهای کروش برای میانه میدان بود.ب

با این وجود افت نوری در فصل اخیر باعث شد این بازیکن در فصلی که بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به عنوان کاپیتان اول در اختیار گرفته بود کم کم از تیم ملی دور شود. نوری که امسال ضعیف ترین آمارش طی سال های حضور در پرسپولیس را بر جای گذاشت و فقط یک پاس گل داد و هیچ گلی هم به ثمر نرساند در چند بازی پایانی حتی از سوی علی دایی که به او علاقه مند بود نیز تبدیل به نیمکت نشین شد تا کاملا از دید کروش دور شود.

به گزارش آی اسپرت حالا در حالی که پرسپولیس 7 بازیکن در تیم ملی دارد خبری از محمد نوری در بین دعوت شدگان نیست و به نظر می رسد حضور در جام جهانی برای کاپیتان قرمزها تبدیل به رویا خواهد شد. جالب اینکه محمد نوری در تمام ماه های اخیر در مصاحبه هایش امیدوارانه حرف می زد و طوری صحبت می کرد که درهای رحمت را به روی خودش باز نگه دارد اما کی روش هرگز گذشته را ملاک قرار نداد و نیمکت نشینی شماره 14 قرمزها باعث دوری او از تیم ملی شد. حالا نوری اردوی آفریاقی جنوبی را از دست داده و تقریبا می توان گفت حضورش در اردوی اتریش هم بعید و غیر ممکن خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها