تیم ملی حق آنهایی است که تیم را به جام جهانی بردند

نویدکیا:نمی‌توانم ببینم فوتبال پایتخت از اصفهان بالاتر باشد

محرم نویدکیا پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل نفت و از دست دادن سهمیه آسیایی در ممصاحبه با خبرنگاران اصفهانی شرکت کرد . کاری که غالبا انجام نمی دهد.
کد خبر: ۶۶۱۸۲۱
نویدکیا:نمی‌توانم ببینم فوتبال پایتخت از اصفهان بالاتر باشد

سایت جام جم ورزشی - نوید کیا حرفهایش را خیلی شلاقی آغاز کرد و گفت : از مدیران سپاهان عذرخواهی می‌کنم اما باید بگویم ما در این مدت ۳ مدیرعامل عوض کردیم و همین باعث شد شالوده تیم به هم بریزد.
نویدکیا در مورد بازی‌های باقیمانده تیمش در لیگ قهرمانان آسیا به ایمنا گفت: ما برای موفقیت در این بازی‌ها هر کاری بتوانیم انجام می‌دهیم، ما فرصت‌های خوب زیادی را در آسیا از دست دادیم که آن هم جزیی از فوتبال است. در لیگ قهرمانان، تک شانس‌ها تعیین‌کننده هستند و باید استفاده خوبی از شانس‌های خود داشته باشیم.
کاپیتان سپاهان در مورد از دست دادن سهمیه آسیایی پس از سال‌ها حضور مستمر تیمش در این مسابقات می گوید: بالاخره هواداران سپاهان سالهاست که این تیم را در آسیا می‌دیدند و خیلی سخت خواهد بود که در آسیا نیستیم. همیشه نمی‌شود اول بود و این جزیی از فوتبال است و زندگی ادامه دارد. ما حتی شانس قهرمانی داشتیم اما فرصت‌ها را از دست دادیم و امیدوارم مسئولان بهتر فکر کنند و باهوش‌تر باشند. چهارم شدن اشکالی ندارد اما اینکه ما در یک سال ۳ مدیر عوض کنیم، واقعاً دردآورد است.
وی ادامه داد: تمام هنر سپاهان به سازماندهی این باشگاه است، فاکتوری که امسال نداشتیم که امیدوارم به ثبات قبلی برگردیم. من از ۱۴ سالگی در سپاهان بودم و قبل از آن در تیم‌های پایه اما از سال ۷۴ تا الان سابقه نداشت ۳ مدیر در یک سال عوض کنیم و در خیلی از سال‌ها حتی یک مدیر هم تعویض نمی‌شد.
نویدکیا در مورد عدم مصاحبه‌اش با رسانه‌ها گفت: من این‌طور راحت‌تر هستم البته به همه کسانی که خواهان این مسأله هستند احترام می‌گذارم ولی به نظر من، این فوتبال نیازی به این همه بحث و جدل در روزنامه‌ها و رسانه‌ها ندارد.
وی در پاسخ به سوالی در مورد تقابل با برادرش هم گفت : من هیچ کری با رسول ندارم. چون برادر بزرگتر بودم همیشه دوست داشتم کاری کنم که برادرانم روی پای خودشان بایستند. زمانی که رسول از سپاهان رفت، ساکت و بوناچیچ باورشان نمی‌شد که من عکس‌العمل نشان ندهم اما برای من اینکه او فوتبالیست خوبی شده لذت‌بخش است. پدر من و کل خانواده طرفدار سپاهان هستند اما رسول تیمش را عوض کرد.
نویدکیا در مورد حضور در تیم ملی چنین گفت : وضعیت پاهای من آنقدر ایده آل نیست که در مورد سپاهان فکر کنم چه برسد به حضور در تیم ملی. بعد از لیگ قهرمانان به آلمان می‌روم تا پزشکم در مورد ادامه فوتبالم تصمیم بگیرد. وضعیت من خیلی بد نیست و می‌توانم یکی دو سال دیگر بازی کنم اما جراحم باید نظر بدهد.به نظر من تیم ملی حق آنهایی است که تیم را به جام جهانی بردند. قبل از اینکه تیم ملی ۳ بازی آخرش را انجام دهد، نمازی از طرف کی‌روش با من صحبت کرد و من قبول کردم اما گفتم که با بقیه فرق دارم و خیلی وقت‌ها تمرین نمی‌کنم و تصمیم با خودتان. و آنها هم به این نتیجه رسیدند که نباشم و خوشحالم که تیم ملی به جام جهانی رسید.

و حرف پایانی محرم ، کسی ‌که همه دوستش دارند .او تا کی بازی می کند؟ نویدکیا می گوید : هر کاری که به صلاحم باشد می‌کنم. من بعد از خانواده و همسرم، سپاهان را دارم. وقتی بچه بودم برایم سخت بود که تیم‌های اصفهانی پایین‌تر از تهرانی‌ها بودند اما الان از کری خواندن اصفهانی‌ها برای تهرانی‌ها لذت می‌برم و نمی‌توانم ببینم فوتبال پایتخت از اصفهان بالاتر باشد. امیدوارم سپاهان بتواند در آینده مبارزه خوبی با آنها داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی اس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
۰
۰
اخه یكی به این بگه كل مقامهای اصفهانی ها در فوتبال اندازه تیم سوم تهران(پاس) هم نیست .خوش باش جوان

نیازمندی ها