مجید جلالی گفت: گمان می برم شانس بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید برای رسیدن به دیدار پایانی بیشتر از رقیبان است.
کد خبر: ۶۶۱۵۷۶
جلالی: شانس بایرن و اتلتیکو برای رسیدن به فینال بیشتر است

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا عصر روز جمعه در شهر نیون سوییس انجام شد و طی آن تیم بایرن مونیخ با رئال مادرید روز 2 اردیبهشت ماه و تیم چلسی با اتلتیکو مادرید روز 3 اردیبهشت ماه به مصاف هم می روند دیدار های برگشت نیز طی روزهای 9و10 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

«مجید جلالی» که با ایرنا گفت وگو می کرد در خصوص قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپااظهار داشت: جدال بایرن مونیخ با رئال مادرید و اتلتیکو مادرید با چلسی از جذابیت های فراوانی برخوردار است.

وی افزود: بسیار جذاب می شود که بایرن و رئال در دیدار پایانی به مصاف هم می رفتند و باید رویارویی آنان را یک فینال زود هنگام بدانیم.

جلالی ادامه داد: بایرن مونیخ در اوج آمادگی قرار دارد و رئال مادرید نیز شرایط خوبی دارد اما همگان می دانیم که شرایط تیم آلمانی بسیار بهتر است.

وی در ستایش از پپ گواردیولا سرمربی تیم بایرن مونیخ عنوان کرد: باید دید که آیا وی می تواند سبک همیشگی خود را در دیدار با رئال پیاده کند؟ چراکه وی با همین سبک در بارسلونا بارها رئال مادرید را با شکست روبرو کرد.

مربی نام آشنای فوتبال ایران در مورد دیدار اتلتیکو مادرید با چلسی نیز عنوان کرد:این دو تیم تقریبا یک سبک را دنبال می کنند و با ارائه فوتبالی، درگیرانه، منظم و سرعتی برای حریفان مشکل ساز شده اند.

وی گفت: اتلتیکومادرید امسال یکی از بهترین تیم های اروپا تلقی می شود که بارسلونا را از پیش رو برداشت و معتقدم می تواند چلسی را شکست دهد.

جلالی در مورد عملکرد «دیه گو سیمئونه» در اتلتیکو گفت: وی با تغییر سبک و تغییر نسل در اتلتیکو این تیم را به جمع بزرگان اروپا رساند.

این مربی در پاسخ به این سوال که شانس کدام تیم ها را برای رسیدن به دیدار پایانی بیشتر می داند به ایرنا گفت: معتقدم بایرن مونیخ آلمان و اتلتیکومادرید اسپانیا دیدار نهایی را برگزار خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها