ستاره ایرانی تیم فوتبال فولام انگلستان در دیدار حساس روز شنبه این تیم برابر نوریچ نقش کلیدی را ایفا خواهد کرد.
کد خبر: ۶۶۱۵۳۰
اشکان دژاگه مرد کلیدی فولام در برابر نوریچ

سایت جام جم ورزشی - هفته سی و چهارم رقابتهای لیگ برتر فوتبال در حالی روز شنبه آغاز می‌شود که در یکی از این دیدارها تیم فولام در ورزشگاه کارون کاتج پذیرای نوریچ است. جدال دو تیم یکی از سرنوشت‌سازترین دیدارهای فصل برای یاران دژاگه خواهد بود. نوریچ با 32 امتیاز تیم هفدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر است و فولام با 27 امتیاز در مکان هجدهم قرار دارد. فولام برای کاهش فاصله امتیازی خود با این تیم و افزایش امیدهایش برای ماندن در لیگ برتر تنها یک راه پیش روی خود می‌بیند؛ "شکست نوریچ".

به گزارش مهر سایت eplindex در آستانه این دیدار به بررسی شرایط دو تیم پرداخته و در گزارش خود از اشکان دژاگه به عنوان یار کلیدی تیم فولام یاد کرده است. در گزارش این سایت آمده است: "اشکان دژاگه در دوره فیلیکس ماگات به شکوفایی رسیده است. این بازیکن قبلا زیر نظر ماگات کار کرده و از همکاری با وی خاطرات خوبی دارد. این بازیکن در هر 58 دقیقه یک موقعیت گل خلق کرده و در شش بازی نیز سه گل زده است."

در این گزارش همچنین از گری هوپر مهاجم تیم نوریچ به نیکی یاد شد و البته تاکید بر این شد که نوریچ با زدن تنها 26 گل در طول فصل از خط حمله خوبی برخوردار نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها