گزارش بلیچر ریپورت در مورد مهاجم ایرانی روبین کازان

سردار به درد آرسنال نمی خورد

کد خبر: ۶۶۱۴۸۸
حسین فرکی: از بخت بد قهرمانی ما یک هفته به تاخیر افتاد

سرمربی تیم فولاد خوزستان می‌گوید دوست دارد جام قهرمانی را با خود به خوزستان ببرد.
حسین فرکی در کنفرانس خبری قبل از بازی با تیم گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: ما می‌توانستیم هفته گذشته قهرمان شویم ولی از بخت بد ما و خوش شانسی استقلال بود که قهرمانی ما یک هفته به تاخیر افتاد و امیدوار هستیم که جشن قهرمانی را فردا در تبریز بگیریم. امیدوارم رقبای ما فردا نتایجی بگیرند که اولاً جوانمردانه باشد و ثانیاً به نفع ما باشد.

وی ادامه داد: جمعه به طور همزمان چهار فینال انجام خواهد شد که یکی از آن‌ها بازی ما است و حساسیت بالایی برای تیم‌مان دارد. مردم ایران به واسطه علاقه‌ای که به فوتبال دارند پیگیر نتایج بازی‌های فردا هستند. علاوه بر قهرمانی تیم‌ها برای کسب سهمیه‌های آسیایی نیز می‌جنگند که جا دارد به تیم تراکتورسازی تبریک بگویم که سهمیه آسیایی خود را زودتر کسب کرده است.

فرکی اظهار کرد: در مورد تیم گسترش فولاد لازم می‌دانم که بگویم براداران خطیبی در لیگ دسته اول و همچنین در لیگ برتر برای این تیم زحمات زیادی کشیده‌اند و بعد از آن‌ها نیز آقای تارتار زحمات زیادی کشیده است. گسترش فولاد علاوه بر کادر فنی خوب بازیکنان جویای نامی نیز دارد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان بیان کرد: فردا بختیار رحمانی و عبدالله کرمی به علت محرومیت و آرش افشین به علت مصدومیت نمی‌توانند بازی کنند ولی آن‌ها را به تبریز آورده‌ایم که ان‌شاءالله اگر قهرمان شدیم آن‌ها نیز در جشن قهرمانی حضور داشته باشند.

وی گفت: هواداران تیم فولاد خوزستان هفته گذشته یک فرهنگ سازی انجام دادند و پس از باخت تیمشان ایستاده تیم بازنده را تشویق کرده و پس از تمیز کردن استادیوم آنجا را ترک کردند. امیدوارم روزی شاهد رخ دادن این اتفاق در کل کشور باشیم. من دوست دارم اگر فولاد قهرمان نشود نفت تهران قهرمان شود زیرا همه چیز این تیم دقیقاً مثل یا همانند فولاد خوزستان است و فقط تماشاگران ما را ندارد.

فرکی ادامه داد:‌ من در زمان بازیکنی خودم گفته بودم که هر چه بیشتر هو شوم بیشتر گل می‌زنم و در حال حاضر نیز این مطلب را به بازیکنان خودم می‌گویم. تلاش می کنم جام قهرمانی لیگ برتر را به خوزستان ببرم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پایان بیان کرد: من موافق نیستم که رقم قرارداد بازیکنان فاش شود زیرا محرمانه است در حال حاضر بعد از منتشر شدن رقم قراردادها گفتند که این ارقام را نگرفته‌ایم و این کارها حرمت فوتبال را پایین می‌آورد. شفاف سازی که کذب باشد اصلا خوب نیست. من تاکنون یارانه می گرفتم ولی از امروز به بعد نمی‌گیرم و تاکنون نیز که یارانه دریافت می کردم برای خودم نبود و حتی ریالی هم به آن‌ها دست نبودم./ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها