دیگر صدر را به پرسپولیس تعارف نمی‌زنیم

فتح‌الله‌زاده:کروش مزد زحمات رحمتی را بدهد

بازیکنان مثل سربازان دلاور جنگیدند و مردانه بازی کردند باید بگویم فولاد هم می‌توانست برنده بازی باشد.
کد خبر: ۶۵۹۹۸۶
قلعه نویی: سربازان استقلال به مردم ثابت کردند بی غیرت نیستند
امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از دیدار مقابل فولاداظهار داشت: در ابتدا به خاطر ایام سوگواری تسلیت می‌گویم. از مدیرعامل هواپیمایی تابان تشکر می‌کنم، چون آنها برای رفت و برگشت ما تلاش زیادی کردند. در این چند هفته‌ای که هم تیم و هم تحت فشار بودیم کمک و برادری کردند.به فوتبال ایران به خاطر حضور این هواداران تبریک می‌گویم. آنها حضور خوبی امروز داشتند و فولاد هم فوتبال مدرنی بازی کرد امروز یکی از روزهای قشنگ فوتبال ایران بود امیدوارم بازی های آینده هم کیفیت داشته باشد و انقدر قشنگ باشد.
وی ادامه داد: بازیکنانم مثل سربازان دلاور جنگیدند و مردانه بازی کردند باید بگویم فولاد هم می‌توانست برنده بازی باشد.برهانی نشان داد متر و میزان او این است او می‌تواند هم خوب بازی کند و هم گل بزند اگر آن یک امتیاز را از ما کم نمی‌کردند شانس بیشتری برای قهرمانی داشتیم اما این کسر امتیاز حق ما نبود امروز می‌خواستیم بختیار رحمانی را خنثی کنیم این کار را کردیم باید بگویم اهواز خانه استقلال است درست است. در این دو روز مردم خیلی به ما کمک کردند به خصوص مسوئولان استقلال خوزستان و ویسی زحمت زیادی کشیدند. فولاد امروز بازی خوبی ارائه داد و همیشه عملکرد آنها را دیدم.
سرمربی استقلال درباره اینکه آیا تیمش می تواند قهرمان لیگ برتر شود گفت: همه چیز دست خدا است اگر در بازی با نفت تهران مساوی می‌کردیم شانسمان بیشتر می شد اما هفته آخر همه چیز مشخص می شود اگر قهرمان شدیم لیاقتش را داشتیم.
وی درباره فصل آینده گفت: همه چیز دست خدا است باید ببنیم من را می‌خواهند یا نه خودم دوست دارم در این تیم بمانم فکر می‌کنم هیچ وقت برای استقلال کم نگذاشتم و قراردادهای زیادی را به خاطر استقلال ترک کردم. این تیم مثل خانه من است چه باشم چه نباشم برای این تیم آرزوی موفقیت دارم اما این توان من بود از همه مردم تشکر می‌کنم شاید اصلا مردم من را نخواهند.این سربازان استقلال به مردم ثابت کردند بی غیرت نیستند. بعد از بازی با نفت گفتم اصل غیرت همین بازیکنان هستند. مشکلات زیاد است. چند هفته آخر به خاطر مسائل مالی بازیکنان بازی نکردند آنها تمام توان را گذاشتند. امیدوارم در بازی با تراکتورسازی و الشباب نتیجه خوبی بگیریم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها