فدراسیون بدون اطلاع کروش گذرنامه گرفت

وساطت کفاشیان و همکارانش برای بازگشت رحمتی به تیم ملی

استقلال با برتری یک بر صفر برابر فولاد خوزستان در اهواز ،دست به کار بزرگی زد تا با باقی ماند در کورس قهرمانی ، هفته آخر را حساس تر از همیشه کند .
کد خبر: ۶۵۹۸۹۹
کار بزرگ استقلال در اهواز ، مهدی رحمتی ستاره آبی ها

سایت جام جم ورزشی - دیدار فولاد و استقلال از هفته بیست ونهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری یک بر صفر مهمان به پایان رسید. تک گل این دیدار را آرش برهانی در دقیقه 23 به ثمر رساند.ضمن آنکه مهدی رحمتی ستاره تیمش بود که یک تنه جلوی بساری از حملات فولاد ایستاد .

در این نیمه تیم میزبان بیشتر بر بازی سوار بود اما روی غفلت مدافعانش در دقیقه 23 توسط آرش برهانی دروازه این تیم باز شد. فولادی‌ها در نیمه نخست فشار زیادی را روی دروازه استقلال آوردند و در همان دقیقه 4 می‌توانستند به گل برسند. شوت سنگین غلام‌رضا رضایی را مهدی رحمتی به کرنر فرستاد و با ارسال این کرنر از سوی بختیار رحمانی و ضربه پریرا به توپ، می‌رفت که دروازه استقلال باز شود اما تیرک عمودی مانع از این اتفاق شد.

در دقیقه 11 بود که اشتباه نوری منجر به یک ضد حمله برای فولاد شد و پریرا در موقعیتی تک به تک با رحمتی قرار گرفت که خروج به موفع دروازه‌بان استقلال مانع از گلزنی او شد.

در ادامه این دیدار و در دقیقه 23 ضد حمله آبی‌پوشان جواب داد و ارسال خسرو حیدری با ضربه سر خوب برهانی همراه شد و آبی‌پوشان به گل نخست در این دیدار رسیدند. پس از این گل فولادی‌ها یکپارچه حمله شدند و عبدالله کرمی در دقیقه 34 با شوتی سرکش درون محوطه جریمه استقلال تا آستانه فروپاشی دروازه این تیم پیش رفت اما ضربه او با اختلافی ناچیز راهی اوت شد.

در ادامه بازی به سمت تعادل پیش رفت و این نیمه با برتری یک بر صفر شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید.

گزارش نیمه دوم:

در نیمه دوم بازی به سمت خشونت کشیده شد و بیشتر دقایق این دیدار در میانه‌های میدان سپری شد. این خشونت تا به آنجا کشید که بختیار رحمانی و آندرانیک تیموریان از سوی فغانی با کارت قرمز از میدان اخراج شدند. با اینحال یکی از بهترین فرصت‌های ممکن در این دیدار را برهانی در دقیقه 68 برهانی رو یک ضد حمله به دست آورد. او درحالی که با سوشا مکانی تک به تک بود ضربه اش را به بالای دروازه زد تا فرصت دو بر صفر شدن این دیدار را استقلالی‌ها از دست بدهند.

با اینحال فولادی ها پس از ده نفره شدن استقلال می‌توانستند بازی را به تساوی بکشند. سامان انصاری در موقعیتی تک به تک با رحمتی در دقیقه 73 می‌توانست گل بزند اما واکنش خوب دروازه‌بان استقلال مانع از این اتفاق شد و این پایان کار نبود و در دقیقه 90 بازهم این بازیکن بود که می‌توانست دروازه استقلال را باز کند اما واکنش دیدنی رحمتی بازهم مانع از فروپاشی دروازه استقلال شد.

در ادامه این دیدار فشار بی امان فولادی‌ها با دفاع خوب بازیکنان استقلال و درخشش رحمتی همراه شد تا آبی‌پوشان با یک گل سه امتیازی این دیدار را به سود خود کنند و علاوه بر اینکه در جمع مدعیان باقی ماندند، شانس قهرمانی فولاد را تا اندازه زیادی کاهش دادند.

نتایج کامل دیدارهای هفته بیست و نهم به شرح زیر است:

فولاد صفر - استقلال یک

(آرش برهانی دقیقه 23 )

پرسپولیس 2 - راه‌آهن سورینت 2

(محمد عباس زاده 23 و امید عالیشاه 62 برای پرسپولیس - علی علیپور 16 و علیرضا عظیمی 86 برای راه آهن)

نفت تهران 4 - گسترش فولاد یک

(رسول نویدکیا 27 و 53، وریا غفوری 35 و علی قربانی 78 برای نفت - فردین عابدینی 86 برای گسترش)

تراکتورسازی یک - استقلال خوزستان صفر

(کریم انصاری فر 14)

سایپا صفر - فجر سپاسی صفر

مس صفر - صبای قم صفر

ذوب آهن 2 - داماش گیلان یک

(مهدی رجب زاده 3 و 54 برای ذوب آهن - امین متوسل زاده 64 برای داماش)

ملوان 2- سپاهان 3

(مهدی دغاغله 43 و اسماعیل صمدی 63 برای ملوان - سرجیو ون دیک 35، محرم نویدکیا 56 و هادی عقیلی 90)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها