کد خبر: ۶۵۸۷۵۷
اولیویرا: تا آخرین بازی مبارزه خواهیم کرد

سرمربی تیم تراکتورسازی معتقد است این تیم از لحاظ بازیکن تفاوت‌های زیادی با العین امارات دارد اما می‌گوید تمام تلاش‌شان را در بازی‌های آینده انجام خواهد داد.

تونی اولیویرا پس از تساوی تراکتورسازی برابر العین امارات، گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول توانستیم چند موقعیت خطرناک روی دروازه العین ایجاد کنیم. در نیمه اول بازی آنها نتوانستند فرصت روی دروازه ما خلق کنند و به نظر من نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: ما از سمت چپ و همین طور سانتر از جناحین برای گل زدن برنامه داشتیم اما در نیمه دوم بازی در 20 دقیقه ابتدایی العین ما را زیر فشار قرار داد و توانست دو گل را به ثمر برساند اما در اواخر نیمه دوم باز هم بازی را در اختیار گرفتیم و توانستیم گل مساوی را بزنیم و چند فرصت روی دروازه العین خلق کنیم.

وی در مورد تیم العین امارات نیز اظهار کرد: در نظر داشته باشید ما در تعطیلات نوروز چهار روز تمرین نکردیم اما العین امارات در تمام این روزها تمرینات خود را پیگیری کرد. البته نباید فراموش کنیم العین از 9 بازیکن خارجی استفاده می‌کند. عمر عبدل رحمان و برادرش یمنی هستند و شما دیدید که بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند. همین طور آنها از حضور آساموا ژیان بهره می‌برند.

وی همچنین در مورد عملکرد تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: نباید از تیم ما انتظارات زیادی داشت. تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حاضر هستند از بازیکنان سطح اول خارجی استفاده می کنند. ابتدا باید تفاوت‌ها را بدانید بعد در مورد عملکرد ما قضاوت کنید. سال بعد نیز تراکتورسازی در لیگ قهرمانان حضور دارد اما قرار باشد بازیکن جدیدی به تیم اضافه نکنیم باز هم نمی‌توانیم توقع نتایج خوب را داشته باشیم اما می خواهم بگویم ما تا آخرین بازی مبارزه خواهیم کرد و برای کسب بهترین نتایج تمام تلاش‌مان را انجام می دهیم./ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
هوادار تراختور
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
۰
۰
یاشاسن تونی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها