هفته نوزدهم لیگ دسته یک فوتبال

شهرداری اردبیل به فولاد رسید

هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک فوتبال

جنگ تمام عیار برای صعود و نجات از سقوط!

رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال ایران فردا (یکشنبه) با برگزاری دوازده مسابقه به کار خود در هفته بیست و پنجم پایان خواهد داد .
کد خبر: ۶۵۸۲۵۲
جنگ تمام عیار برای صعود و نجات از سقوط!

این در حالیست که در دو هفته پایانی این رقابت‌ها حساسیت این بازی‌ها به اوج خود رسیده و تیم‌های صدر نشین و قعر نشین جنگ تمام عیاری را برای صعود به لیگ برتر و یا نجات از سقوط به لیگ دسته دو در پیش دارند.

هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال ایران فردا(یکشنبه) با برگزاری دوازده دیدار و به صورت همزمان در قالب دو گروه الف و ب به اتمام خواهد رسید که در مهمترین دیدارهای گروه الف سیاه جامگان صدرنشین در بندرعباس به مصاف شهرداری این شهر خواهد رفت و پدیده دیگر تیم مشهد نیز در حالیکه تنها با یک امتیاز اختلاف در رده دوم جدول جای دارد میزبان گهر دورود قعرنشین خواهد بود. از این گروه تنها دو تیم همشهری سیاه جامگان و پدیده به ترتیب با 41 و 40 امتیاز در دو هفته مانده به پایان لیگ شانس صعود به لیگ برتر را دارند و یکی از این دو تیم به صورت مستقیم راهی لیگ برتر خواهد شد و دیگری نیز باید در دو بازی پلی آف با تیم دوم گروه ب و سپس در صورت پیروزی با تیم چهاردهم لیگ برتر مصاف خواهد داشت تا شانس خود را برای حضور در جمع تیم های لیگ برتری بیازماید. در این گروه تیم های الوند همدان و شهرداری یاسوج در کنار گهر دورود که به لیگ دسته دوم سقوط کرده است از بخت های سقوط به دسته دو محسوب می‌شوند.

اما در مهمترین دیدارهای گروه ب نیز نفت مسجد سلیمان صدر نشین این هفته استراحت دارد و در آخرین مسابقه این فصل خود 19 فروردین در هرمزگان به مصاف آلومینیوم این شهر خواهد رفت و در صورتیکه به برد دست یابد به صورت مستقیم لیگ برتری خواهد شد. ایران جوان بوشهر هم که با پنج امتیاز اختلاف و یک بازی کمتر در رده دوم جدول جای دارد در رفسنجان به دیدار مس می‌رود. پیکان قزوین نیز که با 34 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و بر روی کاغذ یکی از شانس های صعود به عنوان تیم اول یا دوم به لیگ برتر محسوب می‌شود به دیدار نفت و گاز گچساران خواهد رفت. در این گروه به ترتیب پرسپولیس شمال،البدر بندر کنگ و ابومسلم بیشترین خطر را برای سقوط به لیگ دسته دو احساس می‌کنند.

به گزارش ایسنا،برنامه کامل بازی‌های هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال ایران به شرح زیر است:

گروه الف

گیتی پسند - استقلال اهواز

پدیده مشهد - گهر دورود

شهرداری بندر عباس - سیاه جامگان مشهد

شهرداری یاسوج - گل گهر سیرجان

الوند همدان - نیروی زمینی تهران

فولاد یزد - نساجی مازندران

گروه ب

پارسه تهران - پاس

مس رفسنجان - ایران جوان بوشهر

ابومسلم مشهد-آلومینیوم هرمزگان

البدر - راهیان کرمانشاه

نفت و گاز گچساران -پیکان قزوین

پرسپولیس شمال - یزد لوله

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها