پشت پرده پیوستن گل محمدی به ذوب آهن

ابراهیم زاده یا جلالی؛ یکی سرمربی نفت تهران می شود

کد خبر: ۶۵۸۰۰۷
گل‌محمدی:‌ تمام تلاش ما تحت فشار قرار دادن استقلال است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان این که استقلال در بازی فردا بار روانی بیشتری از طرف تماشاگران خود دارد گفت:‌ تمام سعی خود را می‌کنیم تا در این دیدار استقلال را تحت فشار قرار دهیم و زمان و فضا را از بازیکنان این تیم بگیریم.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار فردا مقابل استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ابتدای صحبت‌های خود با اظهار تأسف از برخی خبرها مبنی بر شهادت یکی از مرزبانان ایران توسط گروه‌های تروریستی اظهار کرد:‌ امیدوارم مسوولین تلاش خود را انجام دهند تا سایر مرزبانان عزیز ایران به زودی آزاد شوند تا درکنار خانواده‌های خود باشند.

سرمربی نفت تهران درباره بازی مقابل استقلال نیز گفت: بازی‌های آینده لیگ برتر برای هر تیمی یک فینال محسوب می‌شود. برای ما نیز این مسابقه حکم فینال را دارد و امیدوارم بازی فردا از لحاظ فنی قابل قبول باشد. شرایط استقلال نسبت به گذشته بهتر شده است هر چند که نتوانسته نتایج خوبی کسب کند. به نظر من بازی‌های بهتری را نسبت به ابتدای فصل انجام می‌دهد.

وی با بیان این که استقلال دارای بهترین بازیکنان می‌باشد افزود:‌ استقلال تیم باتجربه‌ای است و امیدوارم در بازی فردا بتوانیم مقابل این تیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم. ما نباید به استقلال در بازی فردا زمان و فضا بدهیم و باید به گونه‌ای بازی کنیم تا این تیم را تحت فشار قرار دهیم. مطمئنم بازی فردا بسیار خوب و تماشاگرپسند خواهد شد.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد:‌ در تعطیلات لیگ با تمریناتی که داشتیم توانستیم آمادگی خود را حفظ کنیم و همچنین 5 بازی تدارکاتی نیز برگزار کردیم. در مسابقه فردا نیز با توجه به محروم و مصدومی نداریم امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم. در این مسابقه بار روانی کمتری نسبت به استقلال داریم چرا که انتظار طرفداران از استقلال بسیار بیشتر است./ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها