کد خبر: ۶۵۷۵۳۹
هزارمین حضور ونگر روی نیمکت آرسنال

سرمربی آرسنال می گوید فکرش را نمی کرده است برای مدت طولانی هدایت آرسنال را بر عهده داشته باشد.
چلسی و آرسنال فردا (شنبه) در هفته‌ سی‌ و یکم رقابت‌های برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به میدان می‌روند.

آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال در بازی فردا (شنبه) برای هزارمین بار بر روی نیمکت توپچی‌های لندن می‌نشیند به همین خاطر این دیدار برای او از اهمیت زیادی برخوردار است.

آرسن ونگر در سی‌ام سپتامبر 1996 به عنوان سرمربی آرسنال انتخاب شد و از آن زمان تاکنون سرمربی تیم لندنی بوده است. او در حال حاضر با قدمت‌ترین مربی در لیگ برتر انگلیس محسوب می‌شود.

ونگر درباره هزارمین حضورش به عنوان سرمربی آرسنال، گفت: افتخار بسیار بزرگی است که برای زمانی طولانی هدا یت تیم خوبی همچون آرسنال را برعهده داشتم. روز اولی که سرمربی آرسنال شدم، پیش‌بینی نمی کردم که بتوانم برای این مدت طولانی سرمربی آرسنال باشم. شغل ما به گونه‌ای است که از بازی آینده خود نیز خبر نداریم و نمی دانیم که چه اتفاقی قرار است رخ دهد. من پله پله توانستم به این رکورد برسم.

ونگر در ادامه گفت: البته باید صادقانه بگویم که برای من موفقیت باشگاهم خیلی بیشتر از آمار و ارقام اهمیت دارد. فکر می‌کنم زمانی که از آرسنال جدا شوم و به این آمار و ارقام نگاه کنم احساس غرور کنم.

آرسن ونگر در 999 باری که هدایت آرسنال را بر عهده داشته به 579 برد ، 223 تساوی و 197 شکست دست یافته است. تیم او در مجموع این بازی‌ها موفق شده 1845 گل به ثمر برساند و 961 بار نیز دروازه‌ خود را باز شده دیده است.

دیدار فردای آرسنال و چلسی اهمیت زیادی در تعیین قهرمان این فصل لیگ برتر دارد. دیدار دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

چلسی در بازی فردا (شنبه) رامیرس و ویلیان را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. آرسنال نیز نمی‌تواند از چک ویلشر ، آرون رمزی ، تئو والکات و مسوت اوزیل استفاده کند./ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها