ستاره‌هایی که عذرشان از باشگاه‌هایشان خواسته می‌شود

تو دیگر جایی در تیم نداری

تهران- ایرنا- در ادامه رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های منچستریونایتد انگلیس و بروسیا دورتموند آلمان با برتری بر رقیبان خود از یونان و روسیه، به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.
کد خبر: ۶۵۷۴۱۹
صعود منچستریونایتد با هت تریک "فان پرسی"

منچستریونایتد چهارشنبه شب در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی در ورزشگاه اولترافورد با درخشش "روبین فان پرسیˈ"، المپیاکو یونان را سه بر صفر شکست داد تا با وجود شکست 2 به صفر در بازی رفت، در مجموع به برتری سه بر دو برسد. فان پرسی در دقایق 25(پنالتی)، 45 و 52 گل های منچستر را به ثمر رساند.

بروسیا دورتموند آلمان نیز هر چند در بازی برگشت در برابر زنیت سن پترزبورگ با نتیجه دو بر یک شکست خورد اما با توجه به پیروزی چهار بر دو در بازی رفت، در مجموع با نتیجه پنج بر چهار به پیروزی رسید و به جمع هفت تیم دیگر مرحله یک چهارم نهایی پیوست.

گل های زنیت را هالک مهاجم برزیلی در دقیقه 16 و ˈسالومون روندونˈ در دقیقه 73 به ثمر رساندند. ˈسباستین کلˈ در دقیقه 38 گل دورتموند را به ثمر رساند.

پیش از این نیز سه تیم اسپانیایی رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکومادرید به همراه چلسی انگلیس، بایرن مونیخ آلمان و پاری سن ژرمن فرانسه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده بودند.

به گزارش ایرنا ،قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی روز جمعه انجام می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها