ایران در گروه دشواری قرار گرفت

قلعه‌نویی: بازی سختی با تیم نفت داریم

کد خبر: ۶۵۷۲۹۴
زرینچه: استقلال بدشانسی آورد

پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم در دیدار با الجزیره با بدشانسی مواجه شده اما هنوز برای صعود از این گروه شانس دارد.

جواد زرینچه در گفت‌وگو با ایسنا درباره تساوی استقلال مقابل الجزیره امارات و ارزیابی‌اش از شرایط آبی‌پوشان در آسیا اظهار کرد: واقعا حیف شد، استقلال بعد از مدت‌ها خیلی خوب بازی کرد و حقش هم برد بود اما با دشانسی موقعیت‌هایش از دست رفت. بالاخره فوتبال همین است.

او ادامه داد: الجزیره دو، سه توپ بیشتر روی دروازه استقلال نیاورد اما بیشترین استفاده را از آنها برد. قرار نیست همیشه استقلال برنده باشد. به هر حال تیم‌های دیگر هم در آسیا سرمایه‌گذاری کرده‌اند و باید پیشرفت رقبا را در نظر بگیریم.

مدافع سابق تیم ملی و استقلال در ادامه با اشاره به اینکه صعود این تیم به دور بعد سخت شده گفت: استقلال مقابل الجزیره به دنبال سه امتیاز بود و به همین دلیل بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داده بود. گل‌های خورده هم روی غافلگیری بود. صعود استقلال به دور بعد با این شرایط خیلی سخت شد اما انسان به امید زنده است. باید دوباره با این سه تیم بازی کنیم. کار دست خود استقلال است و فوتبال هم همیشه هزار و یک اتفاق پیش‌بینی نشده می‌تواند داشته باشد.

زرینچه در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند چه عاملی در افت استقلال در چند هفته گذشته تاثیر داشته گفت: استقلال امسال خیلی بدشانسی آورد. بازیکنان کلیدی خود را از دست دادند و مصدومیت‌ها هم چندین بار گریبان‌گیر بازیکنان این تیم شد. مثلا بازیکنی مثل خسرو حیدری خیلی کم برای این تیم به میدان رفت. قلعه‌نویی بیشتر اوقات تیم کامل را در اختیار نداشت و بازیکنان هم با وجود مشکلات مالی که دارند از این مسائل حرف نزدند و کار خودشان را کردند. الان هم در آسیا هنوز امیدواریم و در لیگ شانس قهرمانی هستیم. ان‌شاءالله ورق به سود استقلال برمی‌گردد و با پیروزی مقابل نفت تهران شانس قهرمانی خود را بیشتر می‌کنیم.

او درباره روند رو به جلوی تیم‌های عربی و افت نمایندگان ایران در آسیا هم به ایسنا گفت: با وجود اینکه کشورهای عربی خیلی لاک‌پشتی حرکت می‌کنند، اما در آینده به خاطر امکانات، برنامه‌ریزی و جذب بازیکنان خوب خارجی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت و کار ما را بیشتر سخت می‌کنند. اگر ما به همین وضعیت خود قانع باشیم و به فکر برنامه‌ریزی برای استفاده مناسب از نیروهای‌ جوان‌مان نباشیم دیگر نمی‌توانیم چند سال آینده مقابل این تیم‌ها نتایج لازم را بگیریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها