هفته بیست و پنجم بوندسلیگا

بایرن مونیخ رکورد زد/دنیل گل خورد

بایرن مونیخ یکه تاز بوندسلیگای آلمان است اما این تیم را می توان یکه تاز فوتبال اروپا هم معرفی کرد.
کد خبر: ۶۵۶۱۵۲
بایرن مونیخ رکورد زد/دنیل گل خورد

سایت جام جم ورزشی - هفته‌ بیست‌وپنجم رقابت‌های بوندسلیگا با برگزاری شش دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدار بایرن مونیخ با نتیجه‌ دو بر یک مقابل بایرلورکوزن به پیروزی برسد. گل‌های شاگردان گوآردیولا را در این دیدار ماریو مانژوکیچ در دقیقه‌ 44 و باستین شوآین اشتایگر در دقیقه‌ 52 به ثمر رساندند. تک گل لورکوزن مهمان را نیز اشتفان کیسلینگ در دقیقه‌ 90 به ثمر رساند.

با توجه به شکست بوروسیادورتموند برابر مونشن گلادباخ تیم صدرنشین بایرن‌ مونیخ به تنها دو پیروزی برای مسجل کردن قهرمانی خود در این فصل نیاز دارد. بایرن‌ پس از این دیدار به رکورد جالب توجهی نیز دست یافت. آنها 50 بازی بدون شکست را در لیگ پشت سر گذاشتند که رکورد جدیدی در فوتبال اروپا محسوب می‌شود.

پیش از این آرسنال با 49 بازی بدون شکست در این زمینه رکورددار بود. بایرن‌ مونیخ همچنین 17 پیروزی پی‌درپی را در بوندسلیگا پشت سر گذاشت.

در دیگر دیدار اینتراخت براونشوایگ در حالی که 90 دقیقه‌ دانیل داوری را در ترکیب خود داشت، برابر ولفسبورگ به تساوی یک بر یک رسید. براونشوایگ با این تساوی 18 امتیازی شد اما هم‌چنان در قعر جدول رده‌بندی باقی ماند.

بوروسیادورتموند، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده بایرن‌مونیخ در خانه با نتیجه‌ دو بر یک مغلوب مونشن گلادباخ شد تا فرصت کم کردن فاصله امتیازی‌اش را با بایرن‌ مونیخ از دست بدهد.

تابلوی نتایج:

دورتموند یک – گلادباخ 2

هرتابرلین صفر – هانوفر 3

بایرن‌ مونیخ 2 – بایرلورکوزن یک

هوفنهایم 2 - ماینتس 4

اینتراخت براونشوایگ یک – ولفسبورگ یک

وردربرمن یک – اشتوتگارت یک

رقابت‌های هفته‌ بیست‌وپنجم بوندسلیگا امشب (یکشنبه) با برگزاری دو دیدار به پایان می‌رسد که در آن هامبورگ در خانه پذیرای نورنبرگ است و فرانکفورت نیز به دیدار فرایبورگ می‌رود.

در جدول رده‌بندی بایرن‌ مونیخ با 71 امتیاز صدرنشین است. دورتموند با 48 امتیاز در رده دوم قرار دارد و شالکه با 47 امتیاز سوم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها