منچسترسیتی در هفته سی ام لیگ برتر یک پیروزی با ارزش به دست آورد تا به صدر باز هم نزدیک تر شود اما سرمربی منچسترسیتی نمی خواهد تیمش بابت رسیدن به صدر بیش از اندازه نگران باشد.
کد خبر: ۶۵۶۱۵۰
پلگرینی: رسیدن به صدر نگرانمان نمی کند

سایت جام جم ورزشی - منچسترسیتی در هفته‌ سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با دو گل میزبانش هال‌سیتی را شکست داد تا با 60 امتیاز به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کند.

مانوئل پلگرینی سرمربی منچسترسیتی پس از پایان بازی گفت: هفته‌ سختی را پشت سر گذاشتیم؛ چرا که از لیگ قهرمانان حذف شدیم و همچنین از جام حذفی. با تمام این شکست ها پیروزی مقابل هال سیتی ما را به قهرمانی در لیگ برتر خیلی امیدوار کرد.

پلگرینی افزود: به پیروزی در این دیدار نیاز داشتیم. در همان ابتدای بازی با اخراج کمپانی 10 نفره شدیم اما خوشبختانه توانستیم بازی را اداره کنیم و سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آوریم. بازی بسیار سختی برای ما بود اما هم در دقایقی که توپ را در اختیار داشتیم و هم در دقایقی که توپ در اختیار حریف بود خوب ظاهر شدیم. تمرکز بسیار بالایی داشتیم. سه فرصت بسیار خوب برای ما در این دیدار به وجود آمد که بازیکنان با نهایت حرفه‌ای‌گری از آنها دو گل ساختند. از این پیروزی و کسب سه امتیاز بسیار خوشحال هستم. بازی‌های حساس زیادی پیش‌رو داریم. برای پیروزی باید با نهایت انگیزه و تمرکز به میدان برویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها