گزارش جنجالی روزنامه مارکا

مسی با بارسلونا تمدید نمی کند

یک روزنامه اسپانیایی فاش کرد که لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا حاضر به تمدید قرارداد با این تیم کاتالانی نیست.
کد خبر: ۶۵۵۸۴۹
مسی با بارسلونا تمدید نمی کند

سایت جام جم ورزشی - لیونل مسی با بارسلونا هنوز به توافق نرسیده است و دلیل آن اختلاف نظر طرفین بر سر جنبه های مالی قضیه است. قرارداد کنونی مسی تا سال 2018 اعتبار دارد اما خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس پیشین کاتالان‌ها اخیراً اعلام کرد که به زودی قرارداد این ستاره 26 ساله را تمدید خواهد کرد هرچند طبق گزارش‌ مارکا اختلاف طرفین تا حدی بوده که مسی به کلی قید ادامه مذاکرات را زده و از تمدید قراردادش منصرف شود.

دومین مانعی که بر سر راه مذاکرات طرفین قرار گرفته است، درخواست بارسلونا از مسی برای تخصیص بخشی از رقم قراردادهای تجاری خود با شرکای تجاری‌اش است. ظاهراً بارسلونا قصد دارد در عوض قبول درخواست مسی برای افزایش 45 میلیون یورویی حقوق او به علاوه افزایش پاداش‌های جانبی، بخشی از درآمدهای تبلیغاتی این بازیکن را تصاحب کند اما مسی راغب به پذیرش چنین شرطی نیست.

این همان کاری بود که باشگاه رئال مادرید در سال گذشته میلادی در قرارداد جدید خود با کریستیانو رونالدو انجام داد و در عوض تبدیل کردن ستاره پرتغالی‌اش به پردرآمدترین بازیکن دنیای فوتبال، بخشی قابل توجه از درآمد حاصل از قراردادهای تجاری او را از آن خود کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها