با گذشت تنها چند ساعت از اعلام خبر محرومیت ملی پوش والیبال کشورمان، پشت پرده این تصمیم فدراسیون والیبال مشخص شد.
کد خبر: ۶۵۵۵۴۷
پشت پرده محرومیت ملی پوش والیبال کشورمان+عکس

به گزارش جام جم ورزشی، محرومیت محمد موسوی ملی پوش تیم ملی والیبال و باشگاه متین ورامین آن هم تا اطلاع ثانوی، تعجب اهالی والیبال را به دنبال داشت.
هر چند که به تازگی اعلام شده این محرومیت به دلیل اتفاقات فینال لیگ برتر والیبال نبوده اما تاکنون اطلاع رسانی دقیقی در خصوص دلایل محرومیت محمد موسوی صورت نگرفته است.
در همین خصوص پستی که اخیرا شهرام محمودی در اینستاگرام خود قرار داده تا حدودی ابهامات را در خصوص محرومیت موسوی برطرف کرده و مشخص گردیده که این بازیکن به چه علت محروم شده است.
گیوا ماجرا از این قرار بوده که چند روز پیش از بازی فینال، یکی از تمرینات تیم متین ورامین در سالن والیبال فدراسیون برگزار می شد.پس از پایان این تمرین، موسوی از مسئولان درخواست می کند که چراغ های سالن را خاموش نکنند تا او برای 30 دقیقه به صورت اختصاصی کار کند.
این درخواست ملی پوش والیبال کشورمان با پاسخ منفی تدارکات و رئیس دفتر رئیس فدراسیون والیبال روبرو و کار به مجادله لفظی نیز کشیده می شود.همین مجادله لفظی نیز در نهایت باعث محرومیت محمد موسوی می شود.
ریز اتفاقات این درگیری لفظی و جمله ای که منجر به محرومیت محمد موسوی شده، در صفحه اینستاگرام شهرام محمودی آمده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
amin
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
۰
۰
خیلی تاسف باره كه بعضی مسولان به جای اینكه ازپشتكار بعضی ورزشكارا خوششون بیاد تازه بهشون برمی خوره و یآنها رو محروم می كنند.
خیلی زشته

نیازمندی ها