هافبک پرسپولیس می‌گوید اگر دایی نخواهد در سه بازی پایان فصل این تیم به میدان نمی‌رود.
کد خبر: ۶۵۴۶۰۳
حقیقی: دایی نخواهد در سه بازی آخر به میدان نمی‌روم

سایت جام جم ورزشی - رضا حقیقی درباره بحث‌هایی که مبنی بر جدایی‌اش از پرسپولیس در پایان فصل به وجود آمده، اظهار کرد: همیشه گفته‌ام که اگر بخواهم در ایران بمانم فقط در پرسپولیس بازی می‌کنم و این را به علی پروین و علی دایی هم گفته‌ام. غیر از پرسپولیس در ایران گزینه‌ای ندارم و چند پیشنهاد از اروپا و تیم‌های حاشیه خلیج‌فارس دارم که در پایان فصل و بعد از سه بازی نهایی لیگ درباره آن تصمیم می‌گیرم.

او ادامه داد: پیش از آمدن به پرسپولیس با رویانیان توافق کردم و اگر این شرط را قبول نمی‌کردند حاضر به امضای قرارداد نمی‌شدم. ما بر سر همین مساله دو، سه روز بحث داشتیم و رویانیان حاضر به قبول شرط من نمی‌شد. من گفته بودم اگر شرط من را قبول نکنید، در فجر می‌مانم و فصل بعد به پرسپولیس می‌آیم اما او در نهایت قبول کرد و الان طبق این قرارداد من بازیکن آزاد هستم.

حقیقی درباره این که پس از این ماجرا خیلی‌ها از رفتارش مقابل پرسپولیس انتقاد کردند، گفت: اصلا این طور نبود که بخواهم برای پرسپولیس ناز کنم. اگر می‌خواستم این کار را انجام دهم به هیچ وجه به دایی و پروین نمی‌گفتم که در سه بازی آخر همراه پرسپولیس هستم. در جلسه کمیته انضباطی نماینده‌ام از قول من به نماینده پرسپولیس گفت که اگر دایی یا پروین بگویند در سه بازی آخر بازی نمی‌کنم. در غیر این صورت بازی می‌کنم؛ چرا که همه زحمت کشیده‌ایم و امید زیادی به قهرمانی داریم. این فصل هم تا آخر راه با پرسپولیس هستم. ضمن اینکه حق دارم درباره آینده‌ام تصمیم بگیرم. فکر می‌کنم همه در فوتبال ایران از این موضوع استقبال کنند که یک بازیکن ایرانی به اروپا ترانسفر شود.

او ادامه داد: قبل از این که بحث به کمیته انضباطی کشیده شود بیش از 10 بار به شیرینی گفتم که بیایید دوستانه بر سر این موضوع توافق کنیم اما قبول نکرد و من هم مجبور شدم که برای تعیین تکلیفم این کار را انجام دهم.

هافبک پرسپولیس درباره شرایط مالی این باشگاه در فصل جاری گفت: امسال فقط روی ما فشار گذاشتند که قراردادهای آن‌چنانی بستیم و پول‌های آن‌چنانی گرفتیم اما این فقط ظاهر ماجرا بود و گرنه ما پولی ندیدیم. یک کاغذ دستمان داریم که معلوم نیست پول بشود یا نه اما در کل مشکلات مالی در یک مقطع خیلی در کارمان تاثیر گذاشت. الان مقداری وضعیت بهتر شده اما هنوز مشکلات پابرجاست.

او گفت: یک نفر هر جا که می‌رفتم تهدیدم می‌کرد که بازداشتم می‌کند و حکم جلبم را می‌گیرد. شما فکر کنید هر روز که سر کار می‌روید یک نفر شما را تهدید کند آیا می‌توانید کارتان را به درستی و با آرامش انجام دهید؟ ذهن من با این مسائل درگیر بود و بقیه بازیکنان هم کم و بیش این مشکل را داشتند.

حقیقی درباره مشکل خودروی خود گفت: خدا را شکر این مشکل در حال حل شدن است اما هنوز به طور کامل رفع نشده. ماشین من بخشی از قراردادم با پرسپولیس بوده است. به جرات می‌توانم بگویم نصف قراردادم را هم هنوز از پرسپولیس نگرفته‌ام. ضمن اینکه از فصل قبل هم طلب دارم. امروز جلسه‌ای برگزار می‌شود و امیدوارم مشکل ماشینم کاملا حل شود. این مشکل زمانی برطرف می‌شود که سند ماشین در دستم باشد. من از پروین به خاطر پیگیری‌هایش تشکر می‌کنم اما مشکلات هنوز پابرجاست.

هافبک پرسپولیس درباره شرایط اردوی این تیم در ساری هم به ایسنا گفت: اردوی خوبی را آغاز کرده‌ایم. لیگ برای یک مدت طولانی تعطیل شد و اگر همیشه در تهران می‌ماندیم یکنواخت می‌شد. روحیه بازیکنان در این اردو کاملا بالاست. البته می‌خواستیم به ارمنستان هم برویم که متاسفانه نشد. امیدوارم با آمادگی کامل به استقبال سه بازی باقی مانده برویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها