آرسنال برای اینکه به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند امشب باید در آلیانس آره نا-ورزشگاه اختصاصی بایرن مونیخ- سه گل بزند.
کد خبر: ۶۵۴۴۸۷
ماموریت غیر ممکن آرسنال در مونیخ

سایت جام جم ورزشی - دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آغاز می شود. در یکی از دو بازی امشب بایرن مونیخ در آلیانس آره‌نا از آرسنال پذیرایی می کند. دیدار رفت این دو تیم در لندن با برتری دو بر صفر بایرن مونیخ به پایان رسیده بود تا با این نتیجه تیم آلمانی با خیال آسوده تری از حریف خود پذیرایی کند. آرسنال برای اینکه به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند امشب یک ماموریت غیر ممکن در پیش دارد و باید با سه گل حریف خود را شکست دهد. بایرن مونیخ اما شکست ناپذیر به نظر می رسد. این تیم به توفان خود در بوندسلیگا ادامه می دهد و هم اکنون با تیم دوم جدول 12 امتیاز اختلاف دارد.
از طرف دیگر آرسنال روزهای خوبی را پشت سرنمی گذارد. شاگردان ونگر در هفته‌های اخیر لیگ برتر انگلیس نتایج خوبی را کسب نکردند و صدر جدول رده‌بندی را به چلسی دادند تا الان با هفت امتیاز اختلاف نسبت به آبی پوشان لندن در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار گیرند. البته توپچی‌ها یک بازی عقب افتاده دارند که در صورت پیروزی در آن به اختلاف چهار امتیازی با صدرنشین خواهند رسید.

آرسنال در دیدار حساس سه‌شنبه شب جک ویلشر هافبک تهاجمی خود را در اختیار ندارد چرا که این بازیکن جوان در دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال انگلیس برابر دانمارک که هفته گذشته در ومبلی برگزار شد، آسیب دید و تا شش ماهی نمی‌تواند در میادین حضور یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها