برنامه نود این هفته از ساعت 22:54 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:34 بامداد سه شنبه به پایان رسید.
کد خبر: ۶۵۴۴۷۲
مهاجرانی از امارات آمد، ایوانکوویچ از کرواسی/پرویز پرستویی هم نودی شد!

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ برنامه نود این هفته از ساعت 22:54 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

سئوال مسابقه پیامکی این هفته برنامه نود به مرد سال فوتبال در سال 92 اختصاص یافته بود.

1. آندرانیک تیموریان 2. جلال حسینی 3. اشکان دژاگه 4. رضا قوچان نژاد

در ابتدای برنامه گزارشی از دیدار تیم های ملی ایران و گینه و حاشیه ها و مصاحبه های مربوط به این دیدار پخش شد.





پس از این دیدار گزارشی از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 پخش شد.

حشمت مهاجرانی پیشکسوت فوتبال ایران و سرمربی اسبق تیم ملی ایران، از امارات در ارتباط زنده تصویری به برنامه نود آمد.

حسین کازرانی پیشکسوت و ملی پوش اسبق فوتبال ایران و حمید رضا صدر کارشناس فوتبال، میهمانان برنامه نود این هفته بودند.

صدر در مورد جام جهانی سال 1978 توضیحاتی ارائه داد.

حشمت مهاجرانی در خصوص جام جهانی 1978 گفت: ما در آن دوره مسابقات تدارکاتی را بدون شکست طی کردیم. در آن دوره تیم ملی کویت را که دوران طلایی خود را سپری می کرد با تیم ملی جوانان خود شکست دادیم. در آن دوره فوتبالیست های مطرحی در دنیا وجود داشتند و ما با وجود آن بازیکنان در تدارکاتی با تیم های خوب بازی کردیم ولی متاسفانه در جام جهانی همانند بازی های تدارکاتی ظاهر نشدیم و به نحوی اسیر داوری شدیم.

در آن دوره تیم ملی ایران نیز بازیکنان خوب و بزرگی داشتیم که میتوانستند لژیونر بوده و در اروپا بازی کنند.

در اینجا از یاوری و شرفی یاد می کنم و همکاران خوبی برایم بودند.

صدر در ادامه گفت: تیم ملی ایران با یک مربی ایرانی به نام حشمت مهاجرانی برای نخستین بار در جام جهانی فوتبال حضور یافت، مربی که پیش از آن چهار دوره با تیم ملی جوانان قهرمان آسیا شده بود و این مسئله باعث افتخار است.

حسین کازرانی در پاسخ به سئوال فردوسی پور مبنی بر اینکه "در سال 1978 در بازی مقابل هلند ترسیده بودید" گفت: چه ترسی؟! ما مقابل تیم های مطرحی همچون آرژانتین بازی کردیم و ترسی در این خصوص نداشتیم و اگر حرف و حدیثی پیش آمده بود بخاطر صحبت های علی پروین بود که از ترس مقابل هلند صحبت می کرد وگرنه ما ترسی از این تیم نداشتیم!!

مهاجرانی در مورد جام جهانی 1978 گفت: در آن دوره 16 تیم به جام جهانی راه می یافتند و فقط یک تیم از آسیا به جام جهانی می رفت و صعود به این رقابت ها کار بسیار بزرگی بود!

صدر در مورد حشمت مهاجرانی گفت: حشمت مهاجرانی تاکنون روی نیمکت تیم های باشگاهی ننشسته است و از مربیان باتجربه و خوب فوتبال کشورمان محسوب می شود.

گزارش نود تا نود پخش و طی آن به عملکرد لژیونرهای فوتبال کشورمان در لیگ های اروپایی اشاره شد.

گزارشی کامل از جام جهانی 1978 و حضور تیم ملی ایران در این رقابت ها پخش شد.

بیژن ذوالفقار نسب میهمان دیگر برنامه نود بود.

پرویز پرستویی بازیگر سینما روی خط تلفنی برنامه نود آمد و در خصوص اسارت 5 سرباز ایرانی در سیستان و بلوچستان و کمک برای آزادی آنها صحبت هایی ارائه کرد.


وی افزود: از ایرانیان عزیز می خواهم کمپین آزادی سربازان ایرانی را در سایت www.tpm.ir امضا کنند تا موجبات آزادی این 5 سرباز ایرانی فراهم شود.

وی در خصوص سئوال مسابقه پیامکی این هفته گفت: اگر اجازه دهید من پاسخ خود را از طریق پیامک به برنامه شما ارسال کنم.

ذوالفقار نسب در خصوص جام جهانی 1998 گفت: پس از 20 سال ایران توانست به جام جهانی صعود کند. ایران با شکست مقابل قطر به اجبار به پلی آف رفت و در این بازی ها اتفاقات ویژه ای رخ داد.

صدر درباره این رقابت ها گفت: تیم در آن زمان از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار بود و در مسابقات مختلف این مسئله را به اثبات رساندند.

ذوالفقارنسب افزود: همیشه در ایران مربیان بزرگی هستند که بتوانند هدایت تیم ملی را برعهده بگیرند، پس از رفتن ایویچ نیز من انتظار داشتم فرد دیگری جایگزین وی شود. درست است که در آن زمان کمی ناراحت بودم ولی به هیچ عنوان این ذهنیتدر من بوجود نیامد که حاشیه ای برای تیم ملی بوجود آورم.

گزارش نود تا نود پخش و طی آن به اتفاقات فوتبال ایران در یک هفته اخیر پرداخته شده بود.

ذوالفقار نسب در ادامه صحبت هایش درباره بازی ایران مقابل آلمان گفت: در آن بازی آلمانی ها 2 گل به ما زده و کنترل بازی را بدست آوردند و دیگر بازیکنان نتوانستند نتیجه مطلوب را بدست آورند.

صدر در خصوص بازی های تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: ایران در هر سه جام جهانی که حضور یافته است در بازی آخر عملکرد ضعیفی داشته است و باید کاری کنیم تا این قضیه این بار تکرار نشود.

گزارشی از جام جهانی 2006 و اتفاقات و حاشیه های آن پخش شد.

گزارشی از برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم ملی ایران و خضور وی در ایران پخش شد.

ایوانکوویچ از طریق ارتباط زنده تصویری به برنامه نود آمد و در خصوص زمان سرمربی گریش در ایران گفت: مردم ایران در قلب من هستند و وقتی مردم ایران را میبینم استقبال خوبی از من دارند. روزهای خوبی را در ایران سپری کردم.

وی در مورد صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی 2006 آلمان گفت: دوران خوبی بود و با ژاپن بازی کردیم که بازی ساده ای نبود. طی هشت سالی که از آن زمان می گذرد خیلی برای ایران دلتنگ شده ام.

بیشتر بازیکنانمان برای مسابقات جام جهانی آسیب دیده بودند و این مشکل خیلی بزرگی برای ما بود.

وی ادامه داد: ما در آن زمان مشکل در اختیار نداشتن بازیکنان را داشتیم، تعداد زیادی از بازیکنانم مصدوم بودند.و زمان زیادی از دست دادیم و زمان زیادی برای آماده شدن نداشتیم.

وی در مورد علی دایی خاطرنشان کرد: دایی از بهترین گلزنان دنیاست و من میخواستم از وی استفاده کنم و میدانستم این آخرین جام جهانی دایی است و دوست داشتم با بازی خوبی از جام جهانی خداحافظی کند.

پس از گذشت نزدیک به 2 ساعت و 20 دقیقه از زمان آغاز برنامه طبق آمار مسابقه پیامکی 39 درصد آرا رضا قوچان نژاد را به عنوان مرد سال 1392 انتخاب کرده بودند.

ایوانکوویچ گفت: از یکی از باشگاه های ایرانی پیشنهاد سرمربیگری داشتم.

وی در مورد صحبت علی دایی در مورد اینکه بازیکنان در بازی های جام جهانی به من پاس نمی دادند گفت: البته چنین نبوده است که نخواهند با وب همکاری نکنند.

ایوانکوویچ در ادامه صحبت هایش گفت: بازی های تیم ملی ایران را دنبال میکند.

ایران در جام جهانی کار ساده ای در پیش ندارد و باید با آمادگی کامل به این مسابقات اعزام شود.

وی در پایان صحبت های خود گفت: مردم ایران را دوست دارم و ایران کشور دوم من است.

گزارش ایران 90 این هفته به اسلامشهر اختصاص یافته بود.

در این گزارش پرویز برومند نیز صحبت هایی کرد.

مرتضی رفیعی میهمان بعدی برنامه این هفته نود بود.

دوربین نود پخش شد که طی آن تصاویر زیبایی از فوتبال و مسائل مربوط به آن به تصویر کشیده شد.

رفیعی گفت: فوتبال هم در مسیر تحولات و پیشرفتی که داشته قوانین و مقرراتش تغییر می کند و اکنون قوانین فوتبال مثل 15 سال پیش نیست.

برخی قوانینی که در ایران تدریس می شود با قوانین بین المللی تفاوت هایی دارد.

پیش از این اساسنامه و آیین نامه کمیته انضباطی بر روی سایت بود ولی اکنون وجود ندارد که اگر بود بهتر بود.

مصاحبه ای از حسن زاده رییس کمیته انضباطی پخش شد و وی در خصوص نحوه اعلام رای و همچنین برخی قرارداد های بازیکنان صحبت هایی ارائه داد.
رفیعی در ادامه به احکامی اشاره کرد که توسط کمیته انضباطی صادر شده ولی به مرحله اجرا در نیامده بود و در خصوص برخی قوانین صحبت هایی ارائه کرد.

ادامه مصاحبه حسن زاده پخش شد که وی در این گفتگو درباره کسر امتیاز از تیم ها گفت: قانون به ما اجازه می دهد که شدیدترین جرائم را برای تماشاگران خطاکار اعمال کنیم.

اینکه قوانین کمیته انضباطی کاملا با فیفا سنخیت دارد یا خیر؟ باید بگویم 80 درصد همخوانی دارد و ما در تلاشیم تا این فاصله را با قوانین فیفا کمتر کنیم.

در پایان برنامه 39 درصد شرکت کنندگان در مسابقه پیامکی رضا قوچان نژاد را به عنوان مرد سال 92 برگزیدند.

برنامه این هفته نود ساعت 2:34 بامداد سه شنبه به پایان رسید.




گزارش از: سید محمد رضا آقایی میر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مصطفی mr7
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
۰
۰
سلام خسته نباشد اگه میشه عكس اون لوگوهایی رو كه واسه تیم ملی و فدراسیون طراحی كرده بودن رو هم بذارید ممنون میشم یكی دوتاشون خیلی قشنگ بودن ممنون میشم بذاریدشون
مصطفی mr7
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
۰
۰
فقط نظرمو گذاشتین كه یه جوابی چیزی بدین بی زحمت . عكسارو قرار میدین یا نه بی زحمت یه اطلاعی بدین روزی چندبار به این پست سر میزنم بلكه جوابی بدین اما ...
MOSTAFA MR7
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
۰
۰
سلامم این عكسا رو میگفتم دیگه چون خیل دنبالش بودم مجبور شدم برنامه نود و كامل دانلود كنم تا گیرشون بیارم عكسارو تو یه فایل RARآپلود كردم دوست داشتین بذارین بقیه استفاده بكنن اینم لینكش بازم ممنون
http://angry1.persiangig.com/MR7.rar/download

نیازمندی ها