اظهار نظر عجیب رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ:

نفت‌مسجدسلیمان نمی‌تواند به لیگ‌برتر بیاید

غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرده که حتی اگر نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر هم صعود کند به خاطر ورزشگاهش نمی‌گذاریم در این رقابت‌ها شرکت کنند.
کد خبر: ۶۵۴۱۰۷
نفت‌مسجدسلیمان نمی‌تواند به لیگ‌برتر بیاید

سایت جام جم ورزشی - در حالی که همه توجه‌ها در فوتبال ایران به بازی‌های کم‌رمق لیگ برتر و مراحل آماده‌سازی تیم ملی برای جام‌جهانی جلب شده‌ است در دو گروه لیگ دسته اول فوتبال ایران رقابت تنگاتنگی برای صدرنشینی و صعود به لیگ برتر وجود دارد. رقابتی که این روزها به جای حساس خود رسیده و تنها سه هفته تا پایان این رقابت‌ها فرصت باقی است.

به گزارش تابناک، حتی در سالی که به سال قهر تماشاگران با فوتبال هم نامیده شده می‌بینیم که بیشترین استقبال از مسابقات فوتبال در شهرستان‌ها اتفاق می‌افتد و تیم‌های شهرستانی و پرسابقه‌ای مانند تراکتورسازی و ملوان با حمایت گسترده تماشاگرانشان نتایج قابل قبولی کسب کرده‌اند و همان اندک هیجان موجود در لیگ برتر را موجب شده‌اند.

این در کنار این موضوع که لیگ امسال فوتبال ایران نماد یک لیگ پیر بود که تعداد بازیکن شاخص و چشم‌گیر آن کمتر از تعداد انگشتان یک دست بود موجب شد تا مسئولان فوتبال ایران بیش از پیش به فکر ایجاد انگیزه برای تیم‌های فوتبال باشند تا هم از بازیکنان جوان‌تری استفاده کنند و هم با بالا بردن کیفیت بازی‌ها استقبال بالای هواداران فوتبال را در پی‌داشته باشند و به این ترتیب کیفیت کلی لیگ ایران را بالاتر ببرند.

در چنین شرایطی حمایت از تیم‌های جوان و پر هوادار شهرستانی که با حضورشان در لیگ برتر ممکن است حال و هوای لیگ را تغییر دهند و هیجان را به این پیکره بازگردانند می‌بایست یکی از مواردی باشد که در دستور کار مسئولان فوتبال ایران و به‌ویژه برگزار‌کنندگان لیگ ایران قرار گیرد.

در حالی مهدی تاج رئیس سازمان لیگ ایران همواره در سخنانش در چند وقت اخیر از عزم خود برای جوان‌تر کردن لیگ و بالاتر بردن کیفیت بازی‌ها خبر داده است اما امروز صحبت‌هایی از سوی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شد که کاملا مغایر با رویکرد این سازمان در بالابردن کیفیت فوتبال در لیگ برتر و تزریق هیجان به آن بود.

غلامرضا بهروان در خصوص سه هفته پایانی و حساس لیگ یک در بخشی از سخنانش گفت: «با توجه به شرایطی که این تیم در حال حاضر دارد تاکید می‌کنم اگر با همین شرایط به لیگ برتر صعود کنند اجازه نخواهیم داد در مسابقات شرکت کنند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها