پیشخوان روزنامه های ورزشی

هلهله لب کارون ...

زنی که هشت سال پیش در فوتبال ایران غوغا به پا کرد

سمیرا سمیعی: ماجرای من و مهدوی کیا 8 سال پیش تمام شد

یکی از روزنامه های ورزشی امروز کاری کرده که می تواند برای مدت ها حاشیه ساز و جنجالی باشد. مشخص نیست هدف این روزنامه چه بوده است.
کد خبر: ۶۵۳۳۰۹
سمیرا سمیعی: ماجرای من و مهدوی کیا 8 سال پیش تمام شد

سایت جام جم ورزشی - حدود هشت سال پیش و در آستانه جام جهانی 2006 آلمان یک زن ایرانی مقیم آلمان با نام سمیرا سمیعی با این ادعا که همسر دوم مهدی مهدوی کیاست غوغایی را در رسانه های ایرانی به پا کرد. البته این ماجرا خیلی زود فروکش کرد اما با گذشت هشت سال از این اتفاق در حالی که مهدوی کیا زندگی بی حاشیه و آرامی را در کنار همسر و دختر 14 ساله خود می گذراند یک روزنامه ورزشی اقدام به گفت و گو با سمیرا سمیعی کرده است. البته این روزنامه ورزشی ید تولایی در دخالت و سرک کشیدن به خصوصی ترین زوایای زندگی فوتبالیست ها دارد از جمله ماجرای تولد دختر ناخواسته یکی از فوتبالیست های مشهور گرفته تا ..... به هر حال گفت و گو با سمیرا سمیعی بسیار تامل برانگیز است. اینکه جمله او مبنی بر اینکه " ماجرای من و مهدوی کیا هشت سال پیش تمام شد" تیتر یک این روزنامه ورزشی شود چه دلیلی می تواند داشته باشد جز حاشیه سازی برای یکی از بااخلاق ترین اسطوره های ورزشی ایران. زنی که هشت سال پیش در رسانه های ورزشی و حتی غیر ورزشی ایرانی غوغایی به پا کرد سر و کله اش دوباره پیدا شد همانطور که هشت سال پیش نیز در آستانه جام جهانی 2006 نیز ناگهانی آمد. او با کدام ارتباط خیلی راحت با رسانه ها صحبت می کند همانطور که هشت سال پیش به تیتر یک روزنامه ها تبدیل شد؟! بعید نیست این روزنامه ورزشی چندی دیگر به سراغ "کاملیا انتخابی فرد" برود و خاطرات شیرین او با آقای (...) را دوباره بازگو کند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳۰
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
۴
۲
مگه چه اشكالی داره كه با ایشون مصاحبه كنند باید اول بیایند از شما مجوز مصاحبه بگیرند؟؟؟!!!
یه كاری مهدوی كیا كرده باید تاوان اش را بدهد مسئله از ادعای همسری بیشتر بوده
حالا اگر شما می خواهید از این آدم برای خودتون اسطوره بسازید مسئله فرق می كند
این خانم احتیاجی به تیتر روزنامه ورزشی ندارد و خود عنوان خبر روزنامه به اندازه كافی واضح است

علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
۱
۱
مهدوی كیا خیلی بی عرضه است
لیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
۰
۱
خاك بر سرشون كه اینقدر بی كارند
معلومه كه دست چه كسانی در كاره كه تصمیم دارند فوتبالیست با اخلاق و اسطوره ای مثل مهدوی كیا رو مثل خودشون لجن مال كنن
واقعا شرم آوره كه اجازه میدن اینطور با عزت و احترام یك خانواده آروم و بدون حاشیه بازی بشه
بهتره جلوی اینا رو بگیرن به جای خیلی كارهای دیگه
mohammad
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
۱
۲
سلام
مهدی مهدوی كیا بدون شك یك بازیكن با اخلاق و اسطوره كشور ماست این داستان رو بخونید تا بفهمید یك زن می تونه چه كارها بكنه:
زنی به شیطان گفت: آیا آن مرد خیاط را می بینی؟ می توانی بروی وسوسه اش كنی كه همسرش را طلاق دهد؟
شیطان گفت: آری و این كار بسیار آسان است.
شیطان به سوی مرد خیاط رفت و به هر طریقی سعی می كرد او را وسوسه كند اما مرد خیاط همسرش را بسیار دوست داشت و اصلا به طلاق فكر هم نمی كرد.
پس شیطان برگشت و به شكست خود در مقابل مرد خیاط اعتراف كرد.
سپس زن گفت: اكنون آنچه اتفاق می افتد ببین و تماشا كن.
زن به طرف مرد خیاط رفت و به او گفت: چند متری از این پارچه ی زیبا می خواهم؛ پسرم می خواهد آن را به معشوقه اش هدیه دهد.
خیاط پارچه را به زن داد. سپس آن زن رفت به خانه مرد خیاط و در زد و زن خیاط در را باز كرد وآن زن به او گفت : اگر ممكن است می خواهم وارد خانه تان شوم برای ادای نماز، و زن خیاط گفت: بفرمایید، خوش آمدید.
و آن زن پس از آنكه نمازش تمام شد آن پارچه را پشت در اتاق گذاشت بدون آنكه زن خیاط متوجه شود و سپس از خانه خارج شد و هنگامی كه مرد خیاط به خانه برگشت آن پارچه را دید و فورا داستان آن زن و معشوقه ی پسرش را به یاد آورد و همسرش را همان موقع طلاق داد.
سپس شیطان گفت: اكنون من به كید و مكر زنان اعتراف می كنم.
و آن زن گفت: كمی صبر كن.
نظرت چیست اگر مرد خیاط و همسرش را به همدیگر بازگردانم؟؟!!
شیطان با تعجب گفت: چگونه؟؟؟
آن زن روز بعدش رفت پیش خیاط و به او گفت: همان پارچه ی زیبایی را كه دیروز از شما خریدم یكی دیگر میخواهم برای اینكه دیروز رفتم به خانه ی یك زنی محترم برای ادای نماز و آن پارچه را آنجا فراموش كردم و خجالت كشیدم دوباره بروم و پارچه را از او بگیرم.
و بعد از آن مرد خیاط رفت و از همسرش عذرخواهی كرد و او را به خانه اش برگرداند. و الان شیطان در بیمارستان روانی به سر میبرد!!
ماه بانو
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
۲
۳
مگه خلاف كرده بهتراز بعضیاست كه دوست دختردارند ... زن دوم داشته !!! اتفاقأ الان آقایون باید زن دوم هم داشته باشند!!
ایلیا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
۰
۴
الان شما هم مثل روزنامه نود عمل كردید كه اسم كاملیا انتخابی فرد رو اوردید
متاسفم
كیا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
۰
۰
لیلا خانم ''منم كاملا با حرفای شما موافقم''اینها مگر انسان هستند'كه مهدی جان رو ناراحت میكنن''
یعنی همه شون پاك هستند' یا دست از پا خطا نكردن
'نباید با زندگی كسی بازی كرد!'
امید
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
۰
۰
احسان عزیز
زندگی شخصی آدم ها و حفظ آبروی انسانها مورد تاكید اخلاق ، مذهب و هر انسان آزاده ی دیگری هم هست پس بهتر است رعایت كنیم و پیش داروری نكنیم.
سعید
Germany
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
۰
۰
yade toola toola ba te halazune
Ramin
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
۰
۰
آقا زن گرفته جرم كه نكرده
هم زن دوم گرفته هم به آمریكا گل زد به اون قشنگی
اصلا عرضه اش رو داشته !!!!
فریال
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
۱
۰
واقعا متاسفم. عقیده های جهان سومی تو این كامنت ها موج می زنه. یه مرد بی جنبه و البته مشهور به نام مهدی مهدوی كیا به زنش خیانت كرده و زن دوم گرفته اون وقت بعضی ها میان اینجا می گن كه خلاف شرع نكرده، زن دوم گرفته!!!!!!؟ یكی دیگه هم اومده زن رو به شیطان مشابهت كرده. آقایان عزیز! بعضی از شماها از صد تا شیطان هم بدترید. اگه زن یه مرد رو گول می زنه یه مرد توانایی این رو داره كه ده تا زن رو با هم گول بزنه.
مهران
Australia
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
۳
۰
میرا سمیعی مدیربرنامه های فوتبالی است كه لوتار ماتیوس را به تهران آورده. خانمی كه سبب شد نوروز سال قبل مهدی مهدوی كیا از خانواده و طرفدارانش عذرخواهی كند. بانویی كه در حال حاضر مدیربرنامه چندین بازیكن فوتبال است و…

شاید كمتر كسی متوجه حرف های مهدوی كیا شد . او كه به عنوان اسطوره اخلاقی شناخته می شود در برنامه ویژه نوروز سال قبل از همه مردم عذرخواهی كرد به خاطر رفتار و اشتباهاتی كه در زندگی اش داشته به خصوص از همسرش . عذرخواهی مهدی مهدوی كیا به اتفاقات چند سال قبل باز می گشت وقتی كه ماجرای رابطه مخفیانه او و سمیرا سمیعی علنی شد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
۰
۰
ماه بانو خانم ادعا میكنی كه مرد زن دوم داشته باشه خودت هم پس زن دومی لابد رو آشیانه كسی لونه ساختی كه این حرف رو میزنی.
mamadddd
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
۱
۰
همه میكنن حالا مال این بیچاره رو شده
Ramin
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
۰
۰
قربون تو جهان اولی !!!!
شیطان خودتی
بله حكم شرعیش درسته اسلام تا 4 تاش رو اجازه داده مشكلیه ؟؟؟؟
lskdkk
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
۰
۰
آقای RAMIN! خوبه خیلی خوبه اسلام هم به زن ها این اجازه رو داده تا با كمك مهریه مردهای كثیف و هوس بازی مثل تو رو بندازن زندان. این به اون در. راستی ذات خودت رو با گفتن این حرف كه چهار تا زن حق مرده نشون نده.
becks
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
۰
۱
با اخلاق؟؟؟؟كسی كه باوجود زن و بچه یه زن دیگه میگیره بااخلاقه؟؟؟؟چه جالب!
علیرضا
United States
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
۰
۰
شما هم با اوردن اسم كاملیا دقیقا كار همون روزنامه رو انجام دادین.
فكر كنم حسودیتون شده چرا شما نتونستین اون مصاحبه رو بگیرین.
ddbbh
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
۰
۰
خانم lskdkk اسلام هیچ وقت همچین اجازه ای نداده این كه مردها بیفتن زندان از ذهن بیمار شما تراوش كرده ، گرفتن زن دوم هوسبازی نیست ...
میلاد حمیدی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
۰
۰
دم مهدی مهدوی كیا گرم دوستش داریم. همیشه دوستش داریم. ضمنا واسه زن دوم خلاف شرع كه نكرده. حقش بوده. حق شرعیش بوده. اگر بنا باشه بخاطر ازدواج مجدد مردها محكوم بشن زنها رو باید واسه مهریه های نجومی به سیاهچال انداخت!
چطور با اقتدار فریاد بزنن مهریه حق ماست اما ما مردها از تمام حقوقمون محروم بشیم و براش هیچ تضمینی كه نباشه هیچ تازه اگر كاری كه خداوند حلال كرده انجام بدیم باید اینطوری باهامون رفتار بشه! اصلا زندگی شخصی هر كس به دیگران چه ارتباطی داره. تونسته رفته گرفته. دمش گرم نوش جونش. تازه دوتا دیگه هم جا داشت. اگر میگرفت حلال بود. آفرین به مهدی مهدوی كیا ...
فریال
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
۱
۲
میلاد حمیدی،Ramin، mohammad، ماه بانو و .... همه اینها كسانی هستند كه باعث شدن ایران یك كشور عقب افتاده جهان سومی باشه و ...... جام جم ورزشی! یا این كامنت را نمایش بده یا بقیه كامنت های زیر این گزارش رو پاك كن.
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
۰
۰
اون حق داشته كه دوتا زن بگیره اما با اجازه زن قبلی اگه زن قبلی رو طلاق داده كه هیچی اما اگه طلاق نداده اجازه او واجب است اگر هم بشه میتونه 4 زن وهزار جاریه داشته باشه هیـــــچ هم اشكالی نداره تازه خوب كاریم كرده دختر خانوما هم الكی حرص نخورن
ddbbh
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
۱
۱
افرین جام جم خسته نباشی كه نظر منو نصفشو سانسور كردی ولی نظر خانمlskdkk رو با تمام توهین ها و فش هاش ثبت كردی من فقط جواب الفاظ كثیفی كه ایشون نوشتن دادم انتظار نداشته باشید با همچین شخصی مودبانه حرف بزنیم معلومه هوای زنها رو حسابی داری هر چیز كثیفیم از زبونشون بیرون بیاد ثبت میكنی افرین به شما دست تمام زن پرست ها رو از پشت بستین مرحبا
با افتخار- یك مرد
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
۰
۰
مهدی جان دمت گرم كه دائما تو فكر پوز زنی هستی.
تا اونجایی كه جا داره همین اخلاق خوب و شیوه زندگی مناسبت رو ادامه بده . ما هم همگی پشتت هستیم و صددرصد روبروی یاوه گوهایی كه میخوان تو رو خراب كنن می ایستیم.
خدا پشت و پناهت. اینجا جهان سوم نیست. اینجا جهان دهم. هركی نمیتونه توش زندگی كنه بره جهان 1- (منفی یك) زندگی كنه بزاره ما هم اینجا به زندگی خودمون برسیم. تو این جهان دهم قانونش رو مطابق قانون عقل و قانون شرع مینویسن. تو این قانون نوشته كه مردها میتونن تا 4تا زن رسمی انتخاب كنن و زنان غیررسمی توش محدودیتی نیست. تو این قانون نوشته كه زنان حق بیش از یك مرد گرفتن رو ندارن. حالا شما چرا خودت رو به زمین و زمان میزنی كه این قانون رو عوض كنی.
تا الانش كه به كمك خیلی ها قانون های صریح اسلام تا180 درجه هم عكس شده . ولی هنوز خدارو شكر به این زورشون نرسیده. البته هم اگه برسه 1000تا راه دیگه به وجود میاد.
مردان سرزمین من كاملا خلاق تشریف دارن.
سپیده
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
۰
۱
سلام به همه ی دوستان
آقای مهدوی كیا انسان با اخلاقی هست درسته اشتباه كرده ،همه ی ما اشتباه میكنیم اما هیچ وقت در مورد آدما بد قضاوت نكنیم چون تو جایگاه اونا نبودیم ،ما آدما فقط مردم رو می بینیم پس خودمون چی؟بذارین راحت زندگی كنن چون چیزی كه تموم شده پیگیریش بی فایده است .آقای مهدوی كیا همه به خاطر زحمت هایی كه برای فوتبال كشیدین ممنونیم
reza331
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
۰
۰
مگه كار اشتباهی كرده؟
نه از لحاظ شرعی گناه كرده نه از لحاظ اخلاقی
مگه چه اشكالی داره این آقا استطاعت مالی داشتن 2 تا زن گرفته فقط باید عدالت رو رعایت كنه
آخه اگه مسلمونیم كه این هم قانون اسلامه ... اسلام كه سلف سرویسی نیست ... كه هر جاش خوشت نیومد بگی زشته
این روشن فكری ها و سوسول بازی ها هم مال غربی هاست كه وقتی به مشكل خوردن با دوست دختر حلش كردند
میر حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
۰
۰
میشه هدف ناشر این خبرو بعد از این همه مدت رو جویا بشین؟این روزنامه اسپانسر و حامیش كیه؟
kda;
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
۱
۰
خدمت همه دوستدارانی كه تو این كامنت ها جهان سوم را به رخ می كشند:
جهان سوم آنجایی است كه وقتی زن به شوهرش خیانت می كند سنگسارش می كنند اما وقتی مرد به زنش خیانت می كند به زنش می گویند چرا به همسرت توجه نمی كنی؟!!!!!!!!
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
۰
۱
خدمت همه آقایون محترم ... شما با گرفتن زن اول سكته می كنین اگه نكردین 10 تا دیگم بگیرین ... چرا 4 تا!!!!!!
بعدم خوشم می آد كه همه از اسلام فقط 4 تا زنشو شنیدن .... اگر یه كم یعنی اندازه الف اسلام مسلمون باشیم بیخود هر
چی از دهنمون بیرون نمی آدو نمی گیم و به این راحتی در مورد همه چیز حكم صادر نمی كنیم. خانمهای عزیز لطفا با پاسخگویی
به این صحبت های از روی احساس اعصاب خودتون رو به هم نزنید . بذارین برن 10 تا زن بگیرن ... بالاخره هر كسی را بهر كاری به
جهان آورده اند !!!!!!!!!
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
۰
۰
جناب با افتخار- یك مرد ، اتفاقا قصه همینه .... كسی كه می ره زن دوم می شه و می دونه كه زن دوم شده اتفاقا و دست بر قضا
خودش .... خیالت راحت ... اینو یه خانم داره بهت می گه .... حالا تو هم اگر زن دوم یا سوم یا ... دهم می خوای به خودت مربوطه .
اون شرعی كه اجازه داده توش مردا 4 تا زن بگیرن مرداش غیرت داشتن .... خانمهاشم حیا ..... شما كه نیازی به زن دوم گرفتن نداری ...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها