مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: اکنون که دولت مصمم به خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال است و جدی هم به نظر می‌رسند، امیدواریم این اتفاق هر چه زودتر روی دهد.
کد خبر: ۶۵۱۸۱۲
علی پروین:  افرادی را سراغ دارم که برای پرسپولیس جان می‌دهند

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علی پروین که در نشست هم اندیشی درباره چگونگی خصوصی سازی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در اتحادیه فوتبال سخنرانی می‌کرد، افزود: ما در نشستی که با مسوولان امر داشتیم، درخواست کردیم که برای خصوصی‌سازی، پیشکسوتان در اولویت باشند. قیمت را بگویند، اگر توانستیم وارد می‌شویم، اگر نتوانستیم کنار می‌رویم. البته به عقیده من برای واگذاری پرسپولیس و استقلال همه چیز به قیمت مربوط نمی‌شود. باید شرایطی فراهم بشود که آینده دو باشگاه از هر جهت تضمین باشد.

وی ادامه داد: باشگاه یکسری بدهی‌ها دارد ولی یکی مثل من می‌تواند مثلا بدهی 20 میلیارد تومانی را با توافق و صلح با دو، سه میلیارد تومان جمع کند. در حال حاضر با توجه به شرایط موجود، نمی‌توانیم از وزارت کمک بگیریم اما به عنوان مثال برای تسویه حساب با بازیکنان باید 15 میلیارد تومان هزینه باشد. افراد مختلفی هستند که می‌توانند کمک زیادی بکنند اما آنها در شرایط دولتی بودن باشگاه جلو نمی‌آیند و اگر دولت کار واگذاری را نهایی کند می‌توانیم روی این افراد و فرصت‌ها حساب کنیم. با اسم پرسپولیس می‌توان برای این باشگاه کارهای بزرگی کرد. الان یک تیم برای قهرمان شدن باید 40 میلیارد تومان هزینه کند و می‌توان بیشتر از این را برای باشگاه تهیه کرد.

پروین خاطرنشان کرد: شرایط امروز با گذشته بسیار متفاوت است. زمانی ما از بازیکن ضمانت می‌خواستیم تا بتواند به پرسپولیس بیاید، الان بازیکنان برای 50 میلیون تومان تیم عوض می‌کنند. الان مثل دهه 60 نیست که برویم پول جمع کنیم تا این دو تیم اداره شوند. ما امیدواریم این کار خصوصی سازی انجام شود چون با شرایط فعلی نمی‌توان به انتظارات جواب داد و روز به روز شرایط سخت‌تر می‌شود. به بازیکن هم نمی‌توان ایراد گرفت، پیش خودش می‌گوید بازی‌ها که تمام شد، دیگر نمی‌توانند پول بگیرند. البته به نظرم یکسری نهادها مثل شهرداری می‌توانند کمک زیادی کنند.

گفتنی است؛ در ابتدای این مراسم نیز عزیزاله محمدی صحبت کرد و بعد از علی پروین، علی فتح اله زاده ، بهروز منتقمی و صادق درودگر هم دیگر سخنرانان بودند. حسینی نماینده مجلس، نیز در پایان این نشست ضمن بیان اظهاراتی، مطالب مطرح شده در این نشست را جمع بندی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها