صحبت از پیر بودن استقلال کارشناسی نیست

قلعه‌نویی:کجای بازی با الشباب بِکِش بِکِش بود؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:کجای بازی با الشباب بِکِش بِکِش بود که مربی حریف گفته ما بازی مستقیم انجام دادیم.
کد خبر: ۶۵۰۶۵۰
قلعه‌نویی:کجای بازی با الشباب بِکِش بِکِش بود؟


به امیر قلعه‌نویی در خصوص انتقادات بعد از بازی با الشباب و صحبت‌هایی که پیرامون میانگین سنی بالای بازیکنان این تیم مطرح می‌شود، گفت: یک زمانی قیمت بازیکنان جوان خیلی ارزان بود. سال 80 زمانی که من به استقلال آمدم 10 جوان گمنام مثل وحید طالب‌لو، داود سیدعباسی، امیرحسین صادقی و خیلی‌های دیگر را به تیم آوردیم اما حالا برای گرفتن یک بازیکن جوان باید سه میلیارد پول دهیم. دوستان خیلی از واقعیت‌ها را نمی‌گویند و دو سه روز است که می‌گویند تیم پیر است و از این حرف‌ها می‌زنند. کارشناسی بعد از بازی خیلی راحت است ولی اینکه واقعیت را به مردم بگوییم مهمتر از کارشناسی است.

سرمربی تیم استقلال افزود: اینکه با حب و بغض صحبت کنید، کارشناسی نیست. بنده سالی که به استقلال آمدم بعد از سه سال هم تیم قهرمان شد و هم به جمع 4 تیم برتر آسیا راه پیدا کردیم. ما زوج‌سازی و ایجاد مثلث کرده بودیم ولی متاسفانه آنها امسال از بین رفت. حال چه خواسته چه ناخواسته اما اتفاقاتی امسال رخ داد در هیچ تیمی در دنیا رخ نمی‌دهد. کدام تیم لیگ برتری را سراغ دارید که وسط فصل بازیکنانش بروند. حمودی و جباری ابتدای فصل رفتند. مجیدی خداحافظی کرد و بعد از آن منتظری و نکونام رفتند.

قلعه‌نویی ادامه داد: خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده مثلا به اندازه یک بازیکن رقیب ما برای ما بازی نکردند. من چه کاری می‌توانم انجام دهم؟ وقتی منِ مربی دستم خالی است باید به اندازه موجودی از من توقع داشته باشند اما همین جا قول می‌دهم چه در لیگ و چه در آسیا به شرایط آرمانی خواهیم رسید.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اظهار نظر مربی الشباب که گفته بود استقلال سیستم مشخصی نداشت و رو به بازی مستقیم آورده بود، گفت: اصلا چنین چیزی نیست اتفاقا گردش توپ ما بسیار عالی بود و عمق دفاع حریف را نشانه رفته بودیم. کجای بازی ما بکش بکش بود؟ این بازی جزو بازی‌هایی بود که اصلا بازی مستقیم انجام ندادیم و خوب کار کردیم. ولی مثلا آن توپی که عمران‌زاده از دست داد و یا ضربه نظری و ضربه سر آرش برهانی را نمی‌توان بکش بکش نامید و به اعتقاد من این حرف‌ها درست نیست.

سرمربی تیم استقلال تاکید کرد: ما هم در مقابل ملوان و هم در مقابل الشباب شایسته باخت نبودیم و شکست هم جزئی از فوتبال است. اگر بیک‌زاده برگردد شرایط ما بهتر خواهد شد و حتی اعتقاد دارم این الشباب را در ریاض هم می‌توان شکست داد ولی از طرفداران استقلال توقع دارم.

قلعه‌نویی با اشاره به شعارهای تماشاگران پس از شکست مقابل الشباب گفت: اتفاقا اصل غیرت این بازیکنان هستند که با هر شرایطی برای استقلال بازی می‌کنند. من نمی‌خواهم مشکلات اقتصادی را باز کنم چون پول کم و زیاد آمده و فتح‌الله‌زاده و هیأت مدیره تلاش‌ خود را انجام داده‌اند ولی ما دغدغه‌های مالی زیادی داریم و از طرفداران استقلال می‌خواهم کلاه خود را قاضی کنند. این بازیکنان باغیرت هستند و آن چیزی که در توان‌شان است را خرج می‌کنند شاید انتظار ما در استقلال بالاتر است ولی انصافا بچه‌های ما تلاش می‌کنند.

وی تاکید کرد: بازیکن که مشکل مالی دارد و با تمام وجود در زمین حاضر می‌شود در مقابلش کلمه بی‌غیرت درست نیست. هر چند من بعد از بازی با ملوان سر بازیکنانم داد و بیداد کردم ولی دوست دارم طرفداران هم صبر داشته باشند و هم کلاه‌شان را قاضی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها