محمد مایلی‌کهن و علی دایی انگار پدرکشتگی با هم دارند که یک آن از هم غافل نبوده و مدام علیه یکدیگر در رسانه‌ها مشغول مانورند!
کد خبر: ۶۵۰۰۹۲
لطفا یکی میانجی شود

هر چند البته شروع‌کننده این جنگ‌های لفظی در این برهه محمد مایلی‌کهن بوده است، اما در ادامه این جدل‌های بی‌فایده، علی دایی نیز جواب مایلی‌کهن را داد تا فاز جدیدی در جنگ های لفظی این دو پرسپولیسی گشوده شود.

جالب این که طی این همه سال نیز کسی بین این دو ریش‌سفیدی نکرده تا یک بار برای همیشه به اختلاف‌نظر و دشمنی این دو فوتبالی پایان داده شود. بی‌شک در شرایطی که این روزها فوتبال بیش از هر زمانی به آرامش و همدلی اصحاب آن نیاز دارد، انتظار می‌رود یک فوتبالی یا پیشکسوت ورزش در این زمینه قدمی برداشته و طرفین را نیز اگر نخواهند با هم دوستی کنند به آرامش و پایان دادن به این جنگ‌های رسانه‌ای و سوال برانگیز دعوت کنند. هرچند طی این ‌سال‌ها نیز یک بار کار به دادگاه کشیده شد و علی دایی توانست علیه مایلی‌کهن حکم بگیرد، اما گویا این اختلاف کهنه و عمیق فقط باید با وساطت پیشکسوتان حل و فصل شود.

دلیل آن نیزروشن است، اگر قرار بود با حکم دادگاه طرفین مصالحه کنند؛ این جنگ لفظی دوباره از سر گرفته نمی‌شد. انتظار می‌رود علی پروین نه به‌عنوان مدیرعامل فعلی سرخ‌ها، بلکه به عنوان پیشکسوت و بزرگ، پا پیش گذاشته و مایلی‌کهن و دایی را به خویشتنداری بیشتر دعوت کند. هر چند علی دایی یک بار دیگر اعلام کرده که از مایلی‌کهن به دادگاه شکایت خواهد کرد و دیگر از حق خود در مقابل این مربی صرف نظر نخواهد کرد، اما بیم آن می‌رود که‌ این جنگ لفظی بی‌حاصل به جاهای باریک‌تری کشیده شود و به جایگاه هر دو لطمه‌های بیشتری بزند.

جدا از این مساله باید به حال جامعه ورزش متاسف بود که به جای سکوت غیرمسئولانه، طرفین را به خویشتنداری دعوت نمی‌کند. نمی‌خواهیم بگوییم حق با کدام‌یک است، اما یقینا مسائل موجود قبل از آن‌که رسانه‌ای شود، می‌تواند در خانواده ورزش حل و فصل شود. به هر حال و به نوبه خود مایلی‌کهن و دایی را به خویشتنداری دعوت می‌کنیم و امید آن داریم که در این روزهای پایانی سال کهنه، کینه‌ها و دشمنی‌ها جای خود را به دوستی و مهرورزی دهد.

حجت‌اله اکبرآبادی / دبیر گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
۰
۰
اخلاق مایلی كهن كه روشن است . ولی از علی دایی می خواهم به عنوان یك بازیكن بزرگ ومحبوب در گیر مسائل حاشیه ای و بی ارزش نشود و اعتبار خود را پایین نیاورد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها