فهرست 34 نفره تیم ملی اعلام شد

علی کریمی عاقبت دعوت نشد!

در مراسم تقدیر از هنرمندان و ورزشکاران اخلاق مدار که در تالار وحدت برگزار می شود علی دایی و علی کریمی قرار است با هم آشتی کنند.
کد خبر: ۶۵۰۰۸۹
آشتی دایی و کریمی در تالار وحدت

سایت جام جم ورزشی - باشگاه هنرمندان بانی برگزاری این مراسم است همانطور که در گذشته نیز این کار را انجام می داد. یکی از کسانی که در این مراسم از او تجلیل خواهد شد علی دایی است. البته علی دایی با حجم انتقاداتی که در این فصل از داوران و دیگران داشت و همچنین جنجال هایی که در این فصل به وجود آورد قطعا از لحاظ فوتبالی مرد اخلاقی نیست اما از آنجایی که او به‌عنوان یکی از خیرین که همیشه در کارهای خیرخواهانه پیش‌قدم بوده و البته مثل بقیه خیرین بی‌ریا و بی‌سر و صدا کارهای خیرخواهانه را پیش می‌برد و به نیازمندان کمک می‌کند به عنوان یک اخلاق مدار از او هم تجلیل می شود. از آن سو علی کریمی هم به این مراسم دعوت است. فعلا لیگ تعطیل است و به نظر می آید هر دو علی به این مراسم بیایند. مسوولان باشگاه هنرمندان و مخصوصا حسین یاریار مدیرعامل این باشگاه و محمدرضا طالقانی رییس سابق فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای به دنبال این هستند که علی دایی و علی کریمی را با هم آشتی بدهند تا کدورت‌های بین این 2 پرسپولیسی از بین برود و شاید شاهد همکاری آنها در پرسپولیس باشیم. اتفاقی که پیش از این هرگز رخ نداده بود. اگر علی دایی که البته جمعه در تهران به سر می‌برد از حضور در این مراسم سر باز نزند و علی کریمی هم به مراسم بیاید که بعید است این دعوت را رد کند، احتمالا باشگاه هنرمندان می‌تواند به خواسته خود برسد و علاوه بر تقدیم تندیس انسانیت، مراسم آشتی‌کنان آنها را هم با کمک بزرگانی مثل محمدرضا طالقانی برگزار کند. البته در صورت حضور هر دو علی در تالار وحدت بانیان این آشتی بزرگ زحمت زیادی برای آشتی این دو خواهند داشت چرا که هر دو بسیار اهل قهر کردن، اعتراض و پشت چشم نازک کردن هستند به خصوص علی دایی که سال گذشته برای آشتی با مایلی کهن حسابی اخم کرد. با این حال باید دید که چه اتفاقی می افتد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
۰
۰
واقعا می خوان با هم آشتی كنن.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ایرانی
United States
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
۰
۰
واقعا متاسفم .چرا باید این عزیزان بزرگ فوتبال ایران مثل بچه ها باهم قهر وآشتی كنند ؟ لطفا قدر خود و هواداران را بدانید .
شكری
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
۰
۰
حالا كه 75 میلیون ایرانی رو از جام جهانی محروم كردید و مردم رو فدای لجبازی خودتون كردید دیگه آشتی تون به درد مردم نمیخوره . تیم در جام جهانی قبلی به خاطر لجبازی شما در تهران به عربستان باخت و به جام جهانی نرفت
faezeh
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
۰
۰
بعد از اون همه جنگ و جدل ومصاحبه علیه هم؟؟خدا كنه كه اشتی كنن.ما كه بخیل نیستیم/اصلا بهتر..!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها