مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: حضور تیم پرسپولیس در اردوی مازندران و سفر به ارمنستان با هماهنگی بین باشگاه و کادر فنی انجام می‌شود و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.
کد خبر: ۶۴۹۵۹۱
پروین: از دایی ممنونم


به گزارش جام جم ورزشی ،علی پروین در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: کادر فنی برنامه‌ریزی‌هایی کرده تا در تعطیلات لیگ تیم در شرایط خوبی قرار داشته باشد. یک دعوتنامه‌ای از سوی باشگاه ارمنستانی دریافت شده و کادر فنی این موضوع را با آقای منتقمی قائم مقام باشگاه در میان گذاشته‌اند و همچنین برای حضور پرسپولیس در تورنمنت چهارجانبه سرداران شهید استان مازندران تمام هماهنگی‌ها بین باشگاه و کادر فنی وجود داشته و آقای منتقمی در این باره با آقای دایی صحبت کرده‌‌اند و ما نیز اعلام کردیم در صورتی که آقای دایی تشخیص دهند این اردوها انجام می‌شود و باید بگوییم بر اساس دعوتنامه‌ها این بازی و اردوها هزینه ای برای باشگاه ندارد و اگر کمکی هم لازم باشد ما کاملا انجام می دهیم و هیچ مشکلی وجود نداشته است.

پروین در ادامه گفت: اتفاقا از کادر فنی و آقای دایی ممنون هم هستیم که پیگیری‌های لازم را انجام داده‌اند و کاملا حرفه‌ای موضوعات را با باشگاه در میان گذاشته اند و هرگز اینگونه نبوده که بین باشگاه و کادر فنی برای این بازی‌ها و اردوها هماهنگی های لازم وجود نداشته باشد.

پروین در پایان گفت: تمام تلاش ما این است آنچه کادر فنی می خواهد را فراهم کنیم. به هر حال مشکلات زیادی وجود دارد و ما تلاش می‌کنیم تا کاری که از دستمان برمی آید را انجام دهیم. بنده چند روز پیش گفتم که برای قهرمان شدن پرسپولیس همه باید همدل و متحد باشیم از کادر فنی و بازیکنان گرفته تا کادر مدیریتی باشگاه، هواداران و پیشکسوتان همه باید دست به دست هم دهیم تا به تیم کمک کنیم و برای قهرمانی پرسپولیس. هرکس به طریقی می‌تواند به تیم کمک کند و ما امیدواریم که بتوانیم مشکلات تیم را حل کنیم و کادر فنی برای اردوها و بازی‌ها هرآنچه بخواهد فراهم می کنیم و این وظیفه ماست. از تلاش های کادر فنی برای این اردوها نیز تشکر می‌کنیم و باید بگوییم همه این مسائل با هماهنگی انجام شده و آقای منتقمی با آقای دایی در تماس بوده‌اند و موضوعات را با ما در میان گذاشته‌اند. باشگاه برای کسب اجازه و مجوز از شورای برون مرزی اقدام می‌کند و وقتی کادر فنی تشخیص دهد که چه اردو و چه بازی‌هایی مناسب است باشگاه موافقت خود را اعلام کرده و اگر کاری لازم باشد انجام می دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها