صحبت از پیر بودن استقلال کارشناسی نیست

قلعه‌نویی:کجای بازی با الشباب بِکِش بِکِش بود؟

درخواست قلعه‌نویی از بازیکنان استقلال

مبعلی امیر را امیدوار کرد

تمرین تیم فوتبال استقلال عصر امروز کمپ زنده یاد حجازی برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۹۰۵۵
مبعلی امیر را امیدوار کرد

تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل الشباب عربستان آماده می‌کند از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز برنامه‌های آماده‌سازی خود را در کمپ زنده یاد حجازی پیگیری کرد.

در تمرین امروز آبی‌پوشان هاشم بیک‌زاده غایب بود ضمن اینکه کبه به تمرینات برگشت و محمد قاضی نیز که دیروز تمرین نکرده بود امروز در کنار سایر بازیکنان حضور داشت.

*‌ سید مهدی رحمتی با وجود آنکه گفته می‌شود همچنان آسیب دیده است امروز یک ساعت زودتر از سایر بازیکنان در تمرین شرکت کرد و زیر نظر حمید بابازاده به تمرین پرداخت.

* هنوز تمرین آبی‌پوشان آغاز نشده بود که علیرضا نیکبخت واحدی به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه دوقلوی پا راهی کلینگ دکتر نوروزی شد. همچنین ایمان باصفا بعد از گذشت چند دقیقه دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه کشاله ران شد و مجبور شد زمین را ترک کند.

* در ابتدای تمرین امروز امیر قلعه‌نویی بازیکنان را دور هم جمع کرد و با آنها به صحبت پرداخت.

سرمربی استقلال خطاب به بازیکنانش گفت از دو روز دیگر وارد فاز بازی‌های آسیایی می‌شویم و دیگر باید به فکر این مسابقات باشیم. بازی با ملوان هم هر چه بوده تمام شده و دیگر به آن مسابقه فکر نکنید، سپس سرمربی استقلال اطلاعات حریف را به شاگردانش منتقل کرد.

* ایمان عالمی قبل از شروع تمرین امروز با در اختیار گذاشتن اطلاعات الشباب آخرین وضعیت این تیم را برای قلعه‌نویی تشریح کرد. الشباب از 3 بازیکن خارجی خوب بهره می‌برد و یک بازیکن فلسطینی دارد که بزرگ شده کشور سوئد است و به همین دلیل سرمربی استقلال می‌خواست با وضعیت بازیکنان این تیم آشنا باشد.

* سرمربی استقلال در حاشیه تمرین امروز با محمدمهدی نظری نیز به گفت‌وگو پرداخت.

* در بخش اول تمرین بازیکنان زیر نظر امیر حاج قاسم به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس زیر نظر قلعه‌نویی در گروه‌های چند نفره بازی آقا وسط را پشت سر گذاشتند. بخش پایانی تمرین امروز ارسال از جناحین بود که پژمان نوری از سمت چپ و تیموریان از سمت راست توپ‌ها را ارسال کرده و مهاجمان به آن ضربه می‌زدند.

* ایمان مبعلی یکی از بازیکنان آماده تمرین امروز استقلال بود که باعث امیدواری سرمربی این تیم شد.

* قلعه‌نویی در چندین نوبت مبعلی و قاضی را به دلیل زدن ضرباتشان تشویق کرد.

* منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی و سیروس دین‌محمدی امروز از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان شدند.

* حدود صد نفر از طرفداران تیم استقلال به صورت پراکنده برنامه‌های تمرینی این تیم را از نزدیک نظاره کردند.

* خسرو حیدری که در طول تمرینات این هفته به جمع آبی‌پوشان اضافه شده امروز شرایط مناسبی داشت و به نظر می‌رسد قلعه‌نویی بتواند از این بازیکن در دیدار روز سه‌شنبه به صورت ثابت استفاده کند.

* آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال فردا از ساعت 17 در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و نمایندگان رسانه‌های گروهی می‌توانند در 15 دقیقه ابتدایی تمرین در ورزشگاه حاضر باشند.

دیدار تیم‌های استقلال تهران و الشباب عربستان از ساعت 19 و 30 روز سه‌شنبه و از گروه A مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها