ویژه خواری جناب مدیرعامل و نایب رئیس

تخلف آشکار سازمان لیگ بسکتبال به نفع کاله

لیگ دسته یک بسکتبال حاشیه های فراوانی دارد که بدلیل بی توجهی مسئولان از چشم همه از جمله رسانه ها دور مانده است.
کد خبر: ۶۴۸۵۱۶
تخلف آشکار سازمان لیگ بسکتبال به نفع کاله

به گزارش جام جم ورزشی ، به نظر می رسد أوضاع سر در گم بسکتبال در لیگ دسته اول سرانجام به نقطه بحرانی رسیده باشد. لیگ دسته اول کشور که می توانست محل فعالیت بسیاری از بسکتبالیست های شایسته باز مانده از لیگ برتر باشد، با نظر مستقیم ریاست کنونی سازمان لیگ و با وضع قوانین سنی غیر کارشناسی تبدیل به یک لیگ رده سنی شده است .

متأسفانه بدنبال تنزل جایگاه لیگ ، با سوء استفاده از موقعیت منحصر به فردی که همزمانی مسؤلیت های خطیر نائب رئیسی فدراسیون ، ریاست سازمان لیگ و مدیرعاملی تیم بسکتبال کاله مازندران فراهم آورده، تیم کاله با زیر پا گذاشتن قوانین وضع شده که کاملا هم یک طرفه و برای بهره برداری همین تیم مورد نظر ایجاد شده توانسته با ویژه خواری محدودیت های وضع شده را کنار زده به ناحق از یک بازیکن اضافه بر سهمیه مجاز بهره مند شود . کاله از ٣بازیکن سهمیه آزاد و ٥ بازیکن سهمیه امید برابر تیم پتروشیمی بندرامام استفاده کرده در حالی که قوانین مصوب سازمان لیگ اجازه استفاده از حداکثر ٣سهمیه آزاد و ٤سهمیه امید را به هر تیم می دهد. این در حالی است که سایر تیم ها در این راستا برای جذب بازیکنان مورد نظر ، بعضا مجبور شده اند بازیکنی را از لیست خود خارج کرده بازیکن جدید را جایگزین کنند. باید گفت که ظاهرا تیم کاله در چاله ای که خود برای سایر تیم ها کنده بود افتاده است و با دور زدن قانون شرایط دشوار و پیچیده ای را برای خود ایجاد کرده است !

با پرده برداری از اتفاق رخ داده در تیم کاله مازندران باید منتظر واکنش شدید تیم های شرکت کننده بود که خود با متابعت از این قوانین وضع شده توسط آقای رئیس سازمان لیگ متحمل ضررهای زیادی شده اند و اکنون باید شاهد سوء استفاده و بهره برداری شخصی تیم ایشان بر اساس روابط موجود باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها