رضا عنایتی دیروز هم به صدر جدول گلزنان لیگ برتر رسید و هم اینکه رکوردی جالب توجه در زمینه پنالتی خراب کردن از خود بر جای گذاشت.
کد خبر: ۶۴۸۴۹۸
سلطان خراب کردن پنالتی در صدر جدول گلزنان

سایت جام جم ورزشی - او در نیمه اول و در شرایطی که تیمش صبا با دو گل از پرسپولیس عقب بود پشت ضربه پنالتی قرار گرفت تا یکی از گل های خورده تیمش را جبران کند اما ضربه او را نیلسون دفع کرد. البته در لیگ این فصل این برای نخستین بار نبود که عنایتی 36 ساله پنالتی خراب می کرد . او پیش از این در برابر تیم های نفت ، فجر ، استقلال و پرسپولیس پنالتی خراب کرده و در بازی راه آهن نیز در ریباند پنالتی خود را به گل تبدیل کرده است. اصرار کادرفنی صبا و زدن پنالتی توسط رضا عنایتی کمی بی‌مورد است و این تلاشی است برای آقای گل شدن عنایتی که به ضرر صبا تمام شده است .

البته رضا عنایتی در دقیقه 90 با گل زیبایی که وارد دروازه نیلسون کرد به صدر جدول گلزنان رسید اما به هر حال او را باید سلطان خراب کردن پنالتی در لیگ این فصل معرفی کرد.

بازی دیروز یک نکته دیگر هم داشت. عنایتی پیش از آغاز این دیدار مصاحبه ای انجام داده و در آن برانکو را به دلیل اینکه همیشه علی دایی را فیکس در ترکیب قرار داده بود بی عرضه خواند اما قبل از بازی پرسپولیس و صبا به سمت علی دایی رفت و او را به گرمی در آغوش کشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
۰
۰
پنالتی نیمه اول بود یا دوم استاد؟

نیازمندی ها