سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی برابر صبا گفت: هر تیمی در سه بازی پایانی لیگ، کم‌کاری کند به همه تیم‌ها خیانت کرده است.
کد خبر: ۶۴۸۳۴۰
دایی: هر تیمی لیگ را شل بگیرد، خیانت کرده است

علی دایی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر صبا که با پیروزی 3 بر یک سرخ‌پوشان همراه بود، گفت: فکر کنم تیم ما امروز یکی از قشنگ‌ترین بازی‌هایش را به نمایش گذاشت و خوب بازی کرد. هرچند درنیمه اول کمی مشکل داشتیم. خدا را شکر می‌کنم که موقعیت‌هایی که در نیمه اول به دست آوردیم، توانستیم گل کنیم و در صحنه پنالتی که خیلی شبهه‌برانگیز بود نیز شانس آوردیم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا آن صحنه پنالتی اعلام شد. چون اگر آن ضربه گل می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد. ضمن اینکه گل صبا را نیز فکر می‌کنم در موقعیت آفساید به ثمر رسید. ما در نیمه اول با دو مهاجم بازی کردیم اما در نیمه دوم چون به هدف‌مان رسیده بودیم، با یک مهاجم و با سیستم 1 -3 – 2 – 4 بازی کردیم. تنها ناراحتی‌ام از این است که گل آخر را نباید می‌خوردیم وگرنه تیم ما به نحو احسن بازی کرد. به بازیکنان تبریک می‌گویم و از هواداران تشکر می‌کنم.

یکی از خبرنگاران به دایی گفت که مرفاوی معتقد بوده تیم پرسپولیس خوب بازی نکرده بلکه اشتباه‌های صبا باعث پیروزی این تیم شده است. دایی پاسخ داد: به نظر ایشان احترام می‌گذارم هر کس برای خود نظری دارد اما اگر بازی را دوباره نگاه کنید می‌بینید که ما چطور بازی کردیم. اگر ما روی پاس‌های آخر بیشتر دقت می‌کردیم، نتیجه خیلی بهتر از این رقم می‌خورد.

دایی ادامه داد: لازم می‌دانم از تیم‌هایی مثل ملوان تشکر کنم چون با اینکه نمی‌توانند به آسیا صعود کنند، بازی جوانمردانه‌ای را به نمایش می‌گذارند و برای اینکه خودشان را ثابت کنند، با تمام وجود کار می‌کنند و کاری می‌کنند که سرنوشت قهرمانی به روزهای آخر کشیده شود. از سیروس محجوب تشکر می‌کنم که در نیم فصل دوم تیم خوبی را با مدیریتش روانه میدان کرده است. از تیم‌هایی که مردانه بازی می‌کنند تشکر می‌کنم.

به گزارش ایسنا ،دایی افزود: اگر تیمی از این پس لیگ را شل بگیرد، به همه تیم‌ها چه بالا و چه پایین جدول خیانت کرده است. ما برای قهرمانی می‌جنگیم. ا ن‌شاءالله همه تیم‌ها سه بازی آخر را با قدرت انجام دهند تا آن تیم که شایسته قهرمانی است، به قهرمانی برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
۰
۰
آقای دایی! تراختور لیگ رو شل بگیره اول از همه هواداراش جلوش وامیستن. شما برو بازیكناتو جمع كن كه دوباره اعتصاب نكنند كه فردا هم بخوای ناكامی ات رو بندازی گردن این و اون. این تیم باید قهرمان بشه. در قیاس با بقیه مدعی ها راحت ترین دیدارها رو پیش رو داره
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
جلوی همه شل نگیرند بجز شما تا مفت قهرمان بشی!تو خواب ببینی قهرمانی را!نفرین قهرمانی بدبخت قهرمانی را از تیم متمول شما گرفت!

نیازمندی ها