دروازه بان پرسپولیس و یک عملکرد راضی کننده

دومین پنالتی گرفته شده نیلسون در لیگ

حاشیه‌ بازی پرسپولیس ـ صبا

برخورد گرم صبایی ها با علی دایی

پرسپولیس و صبا از دقایقی دیگر مقابل یکدیگر به میدان می روند.
کد خبر: ۶۴۸۲۸۵
برخورد گرم صبایی ها با علی دایی

سایت جام جم ورزشی - تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صبای قم در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت 16 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهد رفت که حاشیه‌های قبل از این بازی را در زیر می‌خوانید.

*سعید عزیزیان، مربی دروازه‌بان‌های تیم صبا وقتی برای گرم کردن با دروازه‌بان‌ها به داخلی زمین آمد برخورد بسیار گرمی با دروازه‌بان‌های پرسپولیس داشت و به همین دلیل هواداران پرسپولیس او را تشویق کردند.

*صبایی‌ها نیز برخورد بسیار گرمی با محمد دایی داشتند و همه آنها از او برای حضور در زمین رخصت گرفتند.

* اما اتفاق عجیب این بود که در حین جمع کردن بازیکنان افرادی با کاورهای حراست وزارت ورزش از بهزاد غلامپور و پیام صادقیان مصاحبه می‌گرفتند که این موضوع در وسط زمین در نوع خود عجیب و جالب بود.

* حدود دو هزار هوادار تا به این لحظه در ورزشگاه آزادی حضور دارند و برای تشویق تیم خود به ورزشگاه آمدند.

*سید جلال حسینی علی‌رغم سه کارته بودن همراه با 11 بازیکن پرسپولیس با لباس گرم به داخل زمین آمد و به آنها روحیه می‌داد او در بازی امروز محروم است. این بازیکن حتی هماره با پرسپولیسی‌ها به اردو هم رفته بود.

*برخورد گرم بازیکنان صبا و پرسپولیس نیز در نوع خود بسیار جالب بود.

*صحبت‌های خلعتبری با عباس‌زاده و معرفی مدافعان صبا برای او در نوع خود بسیار جالب بود.

*هواداران پرسپولیس استقبال بسیار گرمی از مهرداد پولادی مدافع قرمزپوشان داشتند که پس از چند مدت رفع دوران مصدومیت امروز برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار گرفت.

*باز هم قسمت جایگاه و روبروی جایگاه به دلیل فروش بلیت‌های الکترونیکی باعث شده تا هواداران کمی در این دو قسمت حضور داشته باشند.

*رضا عنایتی نیز در هنگام گرم کردن بازیکنان پرسپولیس به میان انها رفت و با تمام بازیکنان و محمد دایی روبوسی کرد. دایی نیز با دست زدنش این کار عنایتی را مورد تشویق قرار داد.

*حضور محمد نوری بر روی نیمکت نیز در بازی امروز در نوع خود بسیار عجیب بود. مسئولان صبا با این بازیکن برخورد بسیار گرمی داشتند.

*جولان موتورسواران نیز در مقابل درب غربی ورزشگاه آزادی دیده می‌شد.

*هواداران پرسپولیس همچنین قبل از بازی امروز با تشویق صادقیان علیه مجیدی شعار دادند و با تشویق دایی علیه قلعه‌نویی شعارهایی می‌دادند.

به گزارش فارس مسئولان باشگاه پرسپولیس به منظور رفاه حال نیلسون دروازه‌بان برزیلی خود برای او ماشینی را به صورت کرایه‌ای تهیه کرده بودند و در اختیار این دروازه‌بان قرار دادند اما به دلیل عدم پرداخت کرایه 5 میلیون تومانی این ماشین، آژانس مورد نظر خودروی نیلسون را از وی گرفته و اعلام کرده که حاضر نیست به دلیل برخی بدقولی‌ها این ماشین را دیگر در اختیار نیلسون بگذارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها