مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بچه‌ها در آرامش خودشان باشند ۱۲ امتیاز در جیب‌شان است.
کد خبر: ۶۴۷۴۳۸
پروین: بچه‌ها خودشان باشند ۱۲ امتیاز در جیب‌شان است

علی پروین در خصوص برخی از نوشته‌ها در مورد حواشی‌ و مشکلات وی با کادر فنی پرسپولیس گفت: موضوعی که صحت ندارد نباید درباره آن زیاد صحبت کرد. خواهش می‌کنم به ما حاشیه و وصله نچسبانید. الان این باشگاه نیاز به آرامش دارد ولی برخی‌ها خوششان می‌آید که یک سری مسائل مطرح کنند.

وی افزود: الان باید بچه‌های ما خودشان باشند و اگر بدون هیچ استرس و با آرامش کامل باشند 12 امتیاز 4 بازی آینده انشاء‌الله در جیبشان است و با خیال راحت می‌توانند موفق شوند.

پروین تاکید کرد: فقط به دنبال این هستیم تا اگر خدا بخواهد یک طوری با تزریق یک پول از شرمندگی این بچه‌ها دربیاییم که امیدوارم این اتفاق بیفتد اما باز هم دست همه بچه‌ها درد نکند که با معرفت و مرام در حال تمرین کردن است.

پروین در پایان به فارس گفت: انشاء‌الله همان طوری که بازیکنان و کادر فنی می‌خواهند هواداران در این روزهای بی‌پولی بچه‌ها را تنها نگذارند. خیلی دوست دارم که پشت بچه‌های ما قرص باشد آن هم با وجود هواداران فقط امکان‌پذیر است. انشاء‌الله هواداران ثابت کنند که مثل همیشه عاشق تیم خود هستند و برد و باخت برای آنها مهم است اما بیشتر عاشق تیمشان هستند. این موضوع را با حضور در ورزشگاه می‌توانم ثابت کنم البته خدا را شکر تا الان هم این موضوع انجام شده چون که بچه‌ها بازی‌ها را برده‌اند یا باخته‌اند باز هم ما به نظرم بیشترین تماشاگرها را در ورزشگاه داشتیم و این نشان‌دهنده معرفت بالای هواداران ما است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها