بازی با صبا مهم‌ترین بازی فصل است

دایی: آقای مایلی کهن دوره عوام فریبی گذشته !

در حالی یکسری مسائل را به ما بازیکنان نسبت می‌دهند که الان فقط به عشق پرسپولیس، هواداران و علی دایی قید همه چیز را زدیم.
کد خبر: ۶۴۷۴۳۱
علی عسگری: به عشق پرسپولیس  قید همه چیز را زدیم

سایت جام جم ورزشی - حمیدرضا علی عسگری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: بچه‌های تیم همگی تمام تلاش خود را می‌کنند تا با کم کردن تاثیر مشکلاتی که دارند، در بهترین حالت در بازیها حاضر باشند. ما ایمان داریم که شانس قهرمانی هنوز با ما است و با این تفکر می‌خواهیم در چهار بازی بعدی به پیروزی برسیم.

وی درباره اینکه آنها در بازی با صبا، همان حس و حال بازی با سپاهان را خواهند داشت یا مانند بازی با فجر خواهند بود، ادامه داد: برای این بازی همان حس بازی با سپاهان را داریم. البته این حس و میل به پیروزی در بازی مقابل فجر هم با ما بود اما مشکلات بدنی و روحی، حریف نامرئی بود که نتوانستیم برابر آن موفق باشیم اما برای این بازی از تمرینات خیلی خوبی که داشتیم، شرایط بهتری داریم.

بازیکن خوش تکنیک سرخپوشان خاطرنشان کرد: می‌خواهم حرفی بزنم که شاید بعضی فکر کنند شعار یا نمایش است اما عین واقعیت است. الان تنها دلیلی که برای تلاش بیشتر داریم پرسپولیس و هوادارانش است. از همان روزی که گفته شد، فعلا از پول خبری نیست، این را اعلام کردیم و به تمرینات و مسابقات برگشتیم. چه دلیلی غیر از این پیراهن و هوادارانش می‌توانست باعث این مساله باشد؟

وی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم حرفی که آن روز زدیم باعث نشود افرادی که باید به کمک پرسپولیس بیایند بی‌خیال این تیم نشوند. ما قید همه چیز را زدیم و گفتیم فقط به خاطر این پیراهن، هواداران و علی دایی بازی می‌کنیم، در حالی که همه ما مشکلات زیادی داریم. بچه‌ها در این شرایط آمده‌اند و با تمام وجود کار می‌کنند. به خاطر پرسپولیس، هواداران و علی دایی روزی دو جلسه هم تمرین می‌کنیم تا این بازی‌ها را ببریم. آن وقت خیلی بی‌انصافی است که یکسری القاب و حرف‌ها به ما نسبت داده شود.

علی عسگری ادامه داد: می‌دانیم هواداران چقدر سختی کشیده‌اند. چقدر تحت فشار بوده‌اند و نگران هستند، اگر نمی‌دانستیم و به خاطر آنها و به عشق این پیراهن نبود، چه دلیلی داشت که الان بچه‌ها این طور خودشان را به آب و آتش بزنند. آن وقت انصاف است که درباره ما خیلی قضاوت‌ها صورت بگیرد و حتی به هوادارانمان علیه تیم و بچه‌ها خط داده شود؟ اگر تلاش الان بچه‌ها با وجود همه مسائل‌، از غیرت و تعصب آنها نیست، پس از چه چیزی است؟چرا به مردم و هواداران آنطور القاء بشود که به ورزشگاه نیایند، در حالی که الان آنها به تمام انگیزه ما بدل شده‌اند.

وی افزود: هواداران واقعا باید بدانند ماجرا از چه قرار است و انتظار داریم که تحت تاثیر بعضی مسائل درباره تیم و ما قضاوت نکنند. همانطور که گفتم ما در همان بازی با فجر هم با تمام قوا بازی کردیم ولی به دلیل مشکلاتی که داشتیم، به نتیجه دلخواه نرسیدیم. در این روزهای گذشته سعی کردیم خودمان را بازیابی کنیم و حالا امیدواریم اسیر حوادث نشده و با پیروزی در چهار بازی بعد شرایط را بهتر کنیم و روی حمایت همه جانبه هواداران حساب می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها