بازی با صبا مهم‌ترین بازی فصل است

دایی: آقای مایلی کهن دوره عوام فریبی گذشته !

علی دایی گفته از پرسپولیس نمی رود چون برنامه اش در این تیم سه ساله است.
کد خبر: ۶۴۷۳۱۷
چرا دایی نمی رود ؟ چرا آرفی هنوز حقوق بگیر پرسپولیس است؟

به گزارش جام جم ورزشی ، روزی که علی دایی به پرسپولیس آمد اختیارات تام از رویانیان گرفت . او مربیگری راه آهن را با قراردادی که گفته می شود نزدیک به 4 میلیارد تومان است در پرسپولیس عوض کرد. در ابتدای ورود علی پروین به عنوان مدیر عامل باشگاه و اختلاف نظری که بین دایی و پروین با مصاحبه های دایی بوجود آمد شاید بسیاری تصور می کردند پروین عذر سرمربی سرخ ها را بخواهد اما این گونه نشد و پروین با فاصله گرفتن از قدرت و نفوذ دهه شصتی خود در پرسپولیس انتقادهای دایی را به جان خرید چون هر گونه واکنش احساسی پروین می توانست خرج روی دست باشگاه بگذارد آن هم در چنین وضعیتی که پرسپولیس بحران مالی دارد.موضعگیری پروین علیه دایی که دو سال از مدت قراردادش باقی مانده ضرر 2 میلیاردی را روی دست باشگاه می گذاشت از این رو علی های پرسپولیس در روزهای بعد تصمیم گرفتند به پر و پای هم نپیچند بلکه متحد شده و تا جایی که می توانند توپ را به زمین این و آن بفرستند.دایی در رویکرد تازه خود به باشگاه سرخ ها به همراه پروین و حسین هدایتی ، گزینه خرید تیم را روی میز دارد.دیروز منتقمی قائم مقام باشگاه نیز خطاب به وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد واگذاری پرسپولیس را به این سه نفر داده بود تا به این ترتیب ثابت شود پیوند دوستی دایی و پروین محکم تر از گذشته است.هر چند امیررضاخادم که از سوی وزیر ورزش و جوانان ماموریت دارد تا گره های کور واگذاری سرخابی ها را شناسایی کرده و گزارش روند واگذاری را برای وزیر ارسال کند اما در حال حاضر توضیحات خادم نیز خریداران سرخابی ها را ناامید کرده است چون بستر لازم برای خصوصی کردن این تیم ها وجود ندارد.از سویی حرکت علی پروین در جمع کردن پیشکسوتان و نشست هم اندیشی آنها برای فرار از بحران نیز در نوع خود جالب و در عین حال بحث برانگیز بود.پیشکسوتان پرسپولیس در اولین گردهمایی نشان دادند در بیشتر مواقع تاب تحمل یکدیگر را ندارند و برای پاسخگویی به هم زود از کوره درمی روند و مسیرو اهداف نشست ها را تغییر می دهند اما همین که دور هم جمع شده اند را باید به فال نیک گرفت چون به نظر می رسد در کنار هم بودن آنها تمرین دموکراسی و تحمل عقاید و نقطه نظر همدیگر است که این مهم در آینده به باشگاه پرسپولیس کمک می کند.اینکه پیشکسوتان پرسپولیس با احساس نیاز در برهه کنونی بحث واگذاری باشگاه به خود را مطرح کرده اند از دیگر نکات مثبت گردهمایی آنها در روز گذشته است با این حال نباید در این نشست ها از صحبت های محمد مایلی کهن به سادگی عبور کرد که گفت :

*دایی باید به خاطر مشکلات اخیر باشگاه 30 درصد جریمه شود، دایی یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومان قرارداد دارد که 84 درصد آن را دریافت کرده است!

*مواردی در باشگاه پرسپولیس وجود دارد که اگر این ها عنوان شود جای تاسف دارد! بطور مثال هنور آرفی خانه خود را تحویل نداده است! افرادی هستند که حضور ندارند ولی حقوق دریافت می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی اسدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
۰
۰
سلام دوستان
به نظر شما با این افتی كه تیم محبوبمان با مدیریت و مربیگری آقای دایی بوجود آورد فكر نمی كنید این آقا با این پولهای كلانی كه گرفته وهزار تا مغازه وهزار ویك مستقلات دیگه داره فقط فكر منافع خودشه .شاید عرایض بنده به نظرشون خوش نیاد ولی این آقا چرا باید فقط و فقط فكر جیب خودش باشه. من خودم از طرفدارای ایشون بودم ولی وقتی عكس العمل این آقارو دیدم 360 درجه نظرم تغییر كرد. آقای عزیز فكر نمی كنید دوران تهدید تمام شده «بگذارید افراد با كفایت جایگزین شما شوند

نیازمندی ها