شاگردان فرهاد کاظمی حریف فجر سپاسی شدند

پیکان تخته گار در مسیر لیگ برتر

کد خبر: ۶۴۶۷۲۳
شکست پرسپولیس از پیکان در بازی دوستانه


پرسپولیس در دیداری دوستانه برابر پیکان شکست خورد.

تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی تدارکاتی که در ورزشگاه پیکانشهر برگزار شد، با نتیجه 3 بر 2 برابر پیکان شکست خورد. در این دیدار که در ساعت 15:30 و با قضاوت پیروز سیف‌الله‌پور برگزار شد، پیکان سوار بر بازی بود و فرصت‌های گلزنی زیادی را روی دروازه پرسپولیس خلق کرد. البته پرسپولیس هم فرصت گلزنی داشت اما نتوانست از فرصت‌های خود استفاده کند.

به گزارش ایسنا ،پرسپولیس در نیمه اول با ترکیب نیلسون، بنگر، نورمحمدی، خلعتبری، رضا حقیقی، مهرداد فولادی، صادقیان، دهنوی، ماهینی، حاتمی و عباس‌زاده به میدان رفت و پیکان هم در نیمه اول با ترکیب علیرضا قدیمی، حمیدرضا دیوسالار، علی جراح‌کار، علیرضا محمد، محمد برجلو، حسین بابایی، میلاد کرمانی‌مقدم، حسین کریمی، کیوان وحدانی، مجتبی زارعی و ایمان رزاقی راد بازی را آغاز کرد.

در این بازی پیام صادقیان، میلاد کرمانی مقدم، مجید ترکاشوند، جهانگیر عسگری، بهشاد یاورزاده کارت زرد گرفتند و همچنین محسن بنگر و قاسم دهنوی از تیم پرسپولیس و مجید ترکاشوند از پیکان با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شدند.

نکته جالب درباره این مسابقه این بود که وقتی داور بازی با کارت قرمز بازیکنان را اخراج کرد، تیم‌ها بازیکن جانشین وارد زمین کردند و دوباره 11 نفره به بازی ادامه دادند.

سعید شیرینی امروز غایب بود و روی نیمکت حضور نداشت. علی دایی نیز اواسط نیمه دوم برای شرکت در نشست وزارت ورزش و جوانان ورزشگاه را ترک کرد.

دو گل‌ پرسپولیس را در این بازی محمد عباس‌زاده به ثمر رساند. برای پیکان نیز ایمان رزاقی راد، کیوان وحدانی و علی امیری گلزنی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها