گزینه اول و همیشگی قلعه‌نویی استقلال است

تکذیب اتفاقات اردوی استقلال در کیش

معاونت ارتباطات استقلال می‌گوید مطالب منتشر شده درباره توافق قلعه‌نویی و یک تیم در جزیره کیش کذب است .
کد خبر: ۶۴۶۵۹۸
تکذیب اتفاقات اردوی استقلال در کیش

محمد نوری‌فر نسبت به شایعات حضور قلعه‌نویی در کسوت سرمربی‌گری در تیمی دیگر در پایان این فصل واکنش نشان داد و گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر وقتی به روزهای پایان لیگ برتر نزدیک می‌شویم و تیم امیر قلعه‌نویی در شرایط قهرمانی حضور دارد، یک سری سناریوهای تکراری از سوی برخی از افراد منتشر می‌شود. که یکی از آنها حضور قلعه‌نویی در یکی از تیم‌ها برای فصل بعد است. متاسفانه یک موج مصاحبه هم راه می‌اندازند و با مطرح کردن شایعاتی قدیمی سعی در تخریب دارند.

او افزود: آقای قلعه‌نویی با هیچ تیمی تا کنون مذاکره‌ای نداشته و اخباری که در کیش مبنی بر توافق ایشان با یک تیم دیگرمطرح شده بود، صحت ندارد. البته این مسئله امکان دارد که یک باشگاه خواهان آقای قلعه‌نویی باشد اما ایشان با کسی وارد مذاکره نشده و اولویت اول و همیشگی قلعه‌نویی استقلال است. از سویی دیگر مسلما مربی حرفه‌ای مثل قلعه‌نویی بنا به اخلاق حرفه‌ای هیچگاه تا زمانی که با یک تیم قرارداد دارد، با تیمی دیگر وارد مذاکره نمی‌شود.

معاونت ارتباطات استقلال در ادامه با اشاره به امکان جذب یار کمکی برای تیمش گفت: ما طبق قانون شش روز پیش از نخستین بازیمان در لیگ برتر می‌توانیم بازیکن جذب کنیم و درحال حاضر گزینه‌هایی هم داریم اما از رسانه‌ای کردن آنها پرهیز می‌کنیم چراکه باید ببینیم که تیم‌هایشان در لیگ برتر چه می‌کنند و جذب شدن آنها تا حد زیادی بسته به نتایج تیم‌هایشان دارد. احتمال اینکه یک نفر دیگر به جمع ما برای رقابت‌های آسیایی اضافه شود وجود دارد هرچند که این احتمال با توجه به شرایط جدول کم است.

او در ادامه با مثبت شمردن اردوی کیش افزود: اردوی کیش بسیار مثبت بود و هیچ مشکل و حاشیه خاصی در این سفر نداشتیم. کیفیت چمن ورزشگاه کیش هم بسیار مناسب بود و تنها نگرانی مصدومیت رحمتی بود که تا جایی که ما اطلاع داریم، تلاش می‌شود که او به بازی با ملوان برسد.

نوری‌فر در پایان با انتقاد از پخش مطالبی مبنی بر تذکر قلعه‌نویی به بازیکنان جهت قلیان و مسائلی از این دست، اظهار کرد: متاسفانه برخی رسانه‌ها از اردوی کیش با نام حکومت نظامی یاد کردند و گفتند که آقای قلعه‌نویی به بازیکنان درباره قلیان تذکر داده است. این صحبت‌ها کذب است و چنین مطالبی به هیچ عنوان صحت ندارد.ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها