کد خبر: ۶۴۶۳۸۱
دیدار علی پروین و حسین شمس

مشاور ورزشی ریاست سازمان بهزیستی و مدیر تیم فوتسال پرسپولیس بهزیستی با علی پروین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، حسین شمس، سرمربی اسبق تیم ملی که در حال حاضر به عنوان مشاور عالی ریاست سازمان بهزیستی در امور ورزش و مدیر تیم فوتسال پرسپولیس بهزیستی فعالیت می‌کند با حضور در باشگاه پرسپولیس با علی پروین، مدیرعامل باشگاه دیدار و گفتگو کرد.

شمس در این نشست گزارشی از آخرین وضعیت تیم فوتسال پرسپولیس بهزیستی را به علی پروین ارائه کرد و درباره تعاملات باشگاه پرسپولیس و سازمان بهزیستی درباره اداره امور تیم پرسپولیس بهزیستی و همچنین امور خیریه موضوعاتی را با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در میان گذاشت.

در این نشست علی پروین بر حمایت کامل باشگاه پرسپولیس از تیم فوتسال پرسپولیس بهزیستی تاکید و ابراز امیدواری کرد این تیم که توانسته در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر قرار بگیرد، بتواند در هفته آخر رقابت‌های لیگ نتیجه مطلوبی کسب کرده و برای صعود به لیگ برتر به مرحله پلی آف راه یابد.

همچنین علی پروین با توجه به تاسیس موسسه خیریه پرسپولیس و حضور شمس در امور ورزشی سازمان بهزیستی بر مشارکت باشگاه پرسپولیس در امور خیریه و برنامه های ورزشی خیریه تاکید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها