با هیچ بازیکنی دعوا نکردم

نوری: در ایران فیرپلی معنا ندارد

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در ایران فیرپلی معنا ندارد و اصلا این موضوع را رعایت نمی‌کنند.
کد خبر: ۶۴۴۵۸۸
نوری: در ایران فیرپلی معنا ندارد

محمد نوری پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل فجر سپاسی در مورد صحنه‌ای که در جریان مسابقه بسیار عصبانی شد، گفت: عصبانی نشدم، متأسفانه بازیکن فجر سپاسی لیز خورد و من توپ را از مقابل او برداشتم. شما صحنه را نگاه کنید. این بازیکن آمد توپ را بیرون بزند و آن طرف را نگاه کرد، وقتی دید بازیکن آنها بلند شد از تصمیم خود منصرف شد و این کار را نکرد در همان لحظه توپ را از مقابل پای او برداشتم. همزمان دو بازیکن از روی زمین بلند شدند و من به کار خودم ادامه دادم. گناه نکردم.

وی افزود: ما برای برد به میدان آمده بودیم و نیازی به انجام بازی بدون فیر‌پلی نداشتیم. فیرپلی در فوتبال ایران جا نیفتاده است، خودتان را اذیت نکنید. در فصل جاری هیچ کس برای پرسپولیس فیرپلی نکرده است. ما نیاز به 3 امتیاز داشتیم و زحمات یک فصلمان را کامل می‌کرد. آنها هم پیروزی می‌خواستند. نیازی به این کارها نبود. وقتی بازیکن حریف لیز خورد توپ را از مقابل پای او برداشتیم و در حالت عادی به حمله ادامه دادم. نیازی به این کارها نداشتیم، آنها جوان هستند و به من حمله کردند من نیز از خودم دفاع کردم. دعوایی در میان نبود.

کاپیتان پرسپولیس در مورد ناراحتی هواداران از اعتصاب بازیکنان خاطر نشان کرد: اکنون به خاطر هواداران بازی می‌کنیم. اگر خود شما خبرنگاران دو ماه حقوق نگیرید ماه سوم سر کار نمی‌آیید. امکان ندارد این کار را بکنید. شاید به خاطر روبرو شدن با ما بگویید می‌آییم اما اگر زن و بچه شما پول نداشته باشند و به قولتان عمل نکنید نمی‌آیید.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا واقعا مشکل مالی دارید اظهار داشت: 30 میلیون تومان از رضا نورمحمدی، 20 میلیون از سید جلال حسینی و 10 میلیون از غلامرضا رضایی به خاطر پاس شدن چک منزلم گرفتم. ماه قبل 110 میلیون تومان از آندرانیک تیموریان قرض کردم که البته پول او را پس دادم. روی قول مسئولان باشگاه حساب کردم. اول فصل اشتباه کردم و به مشکل خوردم. حساب کردم و خانه خریدم اما حالا در قرض ماندم. همه بازیکنان این شرایط را دارند. اگر تمرین نکردیم به خاطر این مشکلات است. به عشق هواداران کارمان را دنبال کردیم، خسته شدیم. برای طلبمان پولمان را می‌خواهیم و قصد به نمایش گذاشتن خودمان را نداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها