برنامه تلویزیونی "آقای گزارشگر" به تهیه کنندگی مهدی محمدی وارد مرحله دوم می شود.
کد خبر: ۶۴۲۷۷۲

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، مسابقه ورزشی آقای گزارشگر کاری از گروه ورزش شبکه سه سیماست که طی آن بیش از 6000 علاقه مند به حوزه گزارشگری فوتبال توانایی خود را در این زمینه در معرض قضاوت کارشناسان و گزارشگران باتجربه قرار دادند.
این مسابقه ورزشی که اجرای آن را محمدرضا احمدی بر عهده دارد، ابتدای بهمن ماه با برگزاری آزمونی کتبی از میان 147 برگزیده مرحله اول 102 فرد را گزینش کرده و این افراد در گروه های 6 نفری به مرحله دوم مسابقه گزارشگری راه یافتند که در 17 گروه دسته بندی می شوند و رقابت آنان از دهم اسفند ماه در سالن آمفی تئاتر برج آزادی آغاز می شود.
در این مرحله از رقابت استانداردهای گزارش ورزشی با جدیت بیشتری مورد توجه قرار می گیرد و اطلاعات عمومی مشارکت کنندگان در زمینه فوتبال، شناخت آنان از جزئیات این رشته ورزشی و فوتبالیست ها مورد اهمیت قرار دارد.
این مسابقه تلویزیونی همچنین دارای آیتمی مستقل است که طی آن 12 هنرمند گزارشگری فوتبال را تجربه می کنند و تاکنون کلاکت های بازیگرانی چون نیما شاهرخ‌شاهی، سیاوش خیرابی، مهران رنجبر، مجید واشقانی و محمدرضا شیرخانلو ضبط شده است.
برنامه تلویزیونی "آقای گزارشگر" دارای 17 قسمت 45 دقیقه ای است و در آیتمی از آن برترین گزارشگران خارجی فوتبال معرفی شده و سابقه فعالیت شان مورد بررسی قرار می گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهدی از جواداباد ورامین
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
۰
۰
سلام مسابقتون خیلی خوبه دوباره هم برگزار میكنید

نیازمندی ها