هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس

تساوی فولام با گلزنی دژاگه

توهین نویسنده انگلیسی به ظاهر بازیکن ایرانی

اشکان دژاگه شبیه القاعده!

یک نویسنده ورزشی غیر مستقیم ظاهر کنونی بازیکن ایرانی فولام را به تروریست ها و اعضای القاعده تشبیه کرده است.
کد خبر: ۶۴۰۵۱۷

سایت جام جم ورزشی - همین مانده بود که ریش های اشکان دژاگه سوژه شود که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد. به نوشته یک سایت انگلیسی زبان که اخبار مربوط به ایران را پیگیری می کند، ریش های بازیکن ایرانی فولام عجیب و غریب است و کمترین فوتبالیستی است که با ظاهری مثل اشکان به میدان برود.

به نوشته این سایت، دژاگه یکی از بازیکنان مهم و کلیدی تیم ملی است که نمی توان تیم ملی را بدون او فرض کرد. او یکی از سه بازیکن ایرانی است که بازی در لیگ برتر انگلی را تجربه کرده و موفق ترین بازیکن ایرانی از این حیث محسوب می شود. بازی در لیگ جزیره که مخاطبان زیادی در سراسر جهان دارد باعث می شود که چهره بازیکن ایرانی فولام در بسیاری از کشورهای دنیا پخش شود.

به گزارش گل نویسنده در ادامه یادداشتش گفته که اشکان الگوی پسر او شده اما امیدوار است که پسرش نخواهد مثل اشکان روی بدنش نقاشی های عجیب غریب بکشد چون این کار از نظر او مزخرف است. نویسنده که گویا خیلی به ظاهر بازیکن تیم ملی ایران آلرژی دارد  قیافه اشکان را با آدم هایی مقایسه کرده که در کشورهای همسایه ایران زندگی می کنند و گفته چنین ظاهری ممکن است تصور بدی از ایرانی ها در کشورهای دیگر ایجاد کند. او به اشکان توصیه کرده که به عنوان نماینده ایران در انگلیس، باید تصویر خوبی از خودش و کشورش نشان دهد.

ریش های اشکان سوژه شد/ قیافه ات را درست کن پسر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مسلم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
۰
۰
راست میگه این ریش ها چیه
mohsen
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
۰
۰
با اینكه نظر هركس محترمه اما منم اگه بودم این چهره رو برای خودم انتخاب نمیكردم.

نیازمندی ها