قائم مقام ستاد دیه کشور اعلام کرد

علی دایی مامور آزاد کردن زندانیان دیه

علی دایی که چند باری با هزینه شخصی اقدام به آزاد کردن ده ها زندانی دیه و مهریه کرده بود این کار خود را با جدیت بیشتری دنبال می کند.
کد خبر: ۶۴۰۲۰۷
علی دایی مامور آزاد کردن زندانیان دیه

سایت جام جم ورزشی - ناصر جعفرقلی قایم مقام ستاد دیه کشور ضمن تمجید و ستایش از چهره های مطرح فرهنگی، هنری و ورزشی که در چند سال اخیر فعالیت های زیادی در زمینه آزاد کردن زندانیان داشتند حساب علی دایی را از دیگران جدا دانست. وی با تشکر از سرمربی کنونی پرسپولیس گفت: معمولا 3 نفر از اعضای ستاد و سه نفر هم از معتمدین وچهره های خوش نام هستند. نقش این افراد بسیار در جلب رضایت شاکیان موثر است. البته ما احیای جشن گلریزان را هم در کارها داریم که در این چند ساله در گود زورخانه ها اجرا می شود. ولی در مورد انتخاب چهره ها باید گفت که ورزشکاران و هنرمندان بسیار ما را همراهی کرده اند. از عزت الله انتظامی تا علی دایی که کمک بسیار زیادی در ماموریت ستاد دیه داشته و حتی کریم باقری و مهدی مهدوی کیا در این امور همراه ستاد دیه بوده اند. در این خصوص هر استان به تنهایی خودش با حضور چهره ها وارد شده تا بتوانند هر چه سریعتر زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کنند.

 علی دایی آخرین بار ماه گذشته با حضور در دادسرای ملارد مقدمات آزادی چندین زندانی مهریه و دیه را فراهم کرد. او در زمان حضور در دادسرا در محاصره خانواده زندانیانی قرار گرفته بود که اشک ریزان از او تشکر می کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بچه های ایران زمین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
۰
۱
سلام
ما همه علی دایی رو می شناسیم و ازش بابت این همه مهر و محبت به هم وطن آن عزیز كمال تقدیر و تشكر را داریم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها